Got 9 lives like a cat,my ass still fat, swagga sick,oh this cutie is thick :P

subota, 10.05.2008.

neko vrijeme..

Znam trebala sam vam pisat nesto ranije..al taman se jucer nesto dogodilo...
i jednostavno nemogu nit nemam trenutno volje pisat...
al dobro..znatizeljnicima dugujem ovo,pa..

u cetvrtak sam bila u Tivoli-u di su bila 2 stage-a..jedan reggae i hip hop ; jedan rock... od 12 sati su svirali..al ja sam tek navecer u pola 9 otisla...
nisam namjeravala dugo ostat tako da...
Jabuka-vodka je bila u igri i Tjaša se dobro napila u sat vremena...svaka joj cast...
ta je padala, sijedila na pijesku...stala na svoj mobiteli..
znaci postat pijana i okolo se sramotit je uspijela u sat i pol..
ja sam se joj smijala ko budala...mislim pazila sam na nju..al ono mogu se i smijat joj tijekom?
no na kraju (u 23h) sam ja nju do taxi-a otpratil i vratila se natrag Iris i ostalima...
no Irirs se ocito otišla drpat s Franci-em ;), da tip se stvarno zove Franci...ah to su ti ti Slovenci
Tako da sam na kraju krenula doma, kupila krisku pizze na putu doma.. došla doma..tripala od vodke... cula se s deckom prek msn-a malo i nekak uspijela zaspat..dok mi nekakva repriza od Oprah bila na tv-u .

u petak mi se jack od punjaca za laptop strgo, tak da slijedeci tjedan najvjerotanije nit necu bit na net-u jer treba prek tjedna ostat kod mikronisa.

namjeravala sam ponovno video post napravit...al pretužna sam da se narcisoidno snimam...

Umrla mi baka...
i dosta sam s njom bila povezana jer: druga baka i moji djedovi su umrli prije još.. tak da ocito ovaj post danas ne završava dobro...
R.I.P. grandma...
uvijek cu te nosit u sebi i odsad necu nikad pozalit sto izgledam kako izgledam, jer je tvoja licka krv za to zaslužna...
mozda izgubljena,al nikad zaboravljena.


ajd ljudi..do slijedeceg puta..pusa pusa..
ciao
- 10:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.