Got 9 lives like a cat,my ass still fat, swagga sick,oh this cutie is thick :P

subota, 03.05.2008.

Noviteti...

Evo me..
ipak se nesto izdogađalo ovih dana...

U cetvrtak bila kod Suzy na roštiljunjami...
i kako ona ima momka, njegovi frendovi banuli se malo najest... i da dosao bivsi.. rolleyes
dobih savjet par puta da pokusam bit frendica s njim i ono ajd da vidimo jel se to moze primjenit, jer ono...da ispadam kuja u protivnom.
ali to s njim jednostavno ne ide... provovakacije koliko oces, a ove moje kvocke misle da jos nest mutim s njim nut...jer kao..kak je on takav sad prema meni a ja im govorim kak uopce vise ne komuniciram s njim..
no poatna ove pricice je kako mi je meni tak super kaj me vise ne pika nist.. nek jos zavrsim iznad njega.
i jos onda mogu doc doma i sve rec ovom smradu i uopce nema traga nekakvih problema..vec se smije samnom smijeh kiss

no..nasmijala sam ih dobro :D ulovila sam kako plešu u srž..pogotovo od suzy...sorry dead. znas da to iz ljubavi radim..
mogla bih u pojedinosti ici o toj veceri..no oni koji trebaju znaju te pojedinosti, ili su ih dozivjeli ili sam im vec sve ispricala. tako da... ostali..too bad...bu hu

u petak sam ucila i onda se zaputila za Zg... cerek
konacno ... i naravno uvijek meni u Zg super,tako da.o tome se ne treba ista vise pricati..

danas...
danas mi fale nekak ljudi...
fali mi on ( al tak mi uvijek dodje subotom kad sam ga vidla u petak, pa ono..kao da se skidas s droge dead)

nikome se nist ne da--dobim dvojku...
kako izgleda,van ne idem..
mislim da je to to..zasada...
pusa winkfino
- 19:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.