utorak, 04.09.2007.

srednja

e pa da evo i ja nakon dugoo vremena napišem post... počela je srednja rano je za prve dojmove vidjet ćemo kak će to bit. u nedjelju u noći sam se vratio iz češke s turnira prije toga sam bio u neumu na turniru prije toga ne moru... ovo ljeto sam se naputovo hehe. sad malo pauze pa sve opet. u češkoj sam bio sa svojim godištem bili smo 2. od 12 ekipa. mogli smo bit i 1. ali nije nam išo centar bek na me se razbolio a ja sam u 1. četvrtini se ozljedio tak da... u finalu smo izgubili. u neumu smo bili 5. i tak. ispraznili su nam bazen na kopici sad malo suhih to neću moć radit sve ali nešto hoću e onda u 10.mj. počinju opet gradski pa do onda bi već trebo. ovak je sve ok i tak ništa... pozz svima

- 14:58 - komentari (23) - print - srednja -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.