srijeda, 30.05.2007.

peky se ljuti kmeeee

nisam baš planiro pisat post ali evo jedna osoba me zamolila pa evo za nju.... u petak putujem za zagreb igramo u petak i u subotu tamo ćemo prespavat. u nedjelju smo igrali protiv sombora pobjeili smo 33:4. to je bio test za kup pa valjd ćemo i u kupu pobjeđivat. u školi je sve po starom testovi i gluposti ali ne znam šta mi je ocijene me baš i ne brinu više toliko još malo pa gotovo a onda srednja koje se čak po malo bojim jer neki ljudi su me ostavili na cijedilu i izgleda da ću u srednju sam. prošli tjedan je bilo neko natjecanje iz plivanja bili smo drugi. ima samo jedna loša vijest a to je peky se ljuti na mene kmeeeeeee. iako baš i nije da mi je obrazložila svoje mišljenje ali uopće mi nije fora ovako jer ne znam.... do sad nisam nikad u 5 godine bio posvađan s njom i uvijek je bila tu i pomagala mi i ne znam. peky vrati se..... plizzzz. prošli tjedan sam vrijeme provodio s jednom malom princezicom bilo je dosta toga ali ne bi u detalje u samo 26 dana provedenih s njom bilo je puno velikih uspona i padova oko nekih sam se stvari možda i previše uzbuđivo i možda nisam imo dovoljno povijerenja u neke stvari sad je sve onako ok nadam se da neće biti nekih ne očekivanih stvari koje će me izbedirat i da će sve ić svojim tokom s njom po mogućnosti uzvodno može i bolje ali može i gore tako da se neću bunit. pozz maloj princezi. sad me još i nešto malo grlo boli al jedem med da mi prođe do petka. eto ne znam šta da više pišem pozz svima.... peky javi se plizz

- 18:18 - komentari (12) - print - peky se ljuti kmeeee -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.