četvrtak, 03.05.2007.

ne znam naslov

e pa evo da se i ja javim nije me dugo bilo al nisam imo šta pisat hvala svima na komentarima. nema ništa posebno u školi sve po starom ili testovi ili odgovaranja ali još malo više od mjesec dana i onda.... sad sam se malo odmorio za ovaj produženi vikend u ponedjeljak sam bio na teningu bilo nas 4 pre ludo malo se rasplivali i onda pucali pre dobro al zato smo jučer radili snagu umro sam prvo smo plivali 2km i onda jedno pol sata nosili stolice u bazenu jooj noge su mi otpale. al dobro sad se zagrijavamo i utreniravamo da odigramo taj kupa kak spada trebali bi ić i na neke pripreme kad škola završi na lošinj valjda će se ić. a liga prvaka ove godine nije mogla bit dosadnija liverpool i milan bolje da je prošo Manchester United al nema veze. al zato 9.5 se igra osmina lige prvaka u vaterpolu jug igra protiv vasasa u gostima pa sretno jugovcima i nek opet prođu na final4. danas imam katehezu i neku misu s kumom sutra je taj neki ispit za krizmu valjda ću proć i onda u nedjelju krizma. a dobro to bi bilo to ne znam šta da pišem idem učit hrvatski danas me pita aj uživajte pozzzzz

- 10:07 - komentari (27) - print - ne znam naslov -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.