nedjelja, 25.03.2007.

terodaktil

evo i mene nakon nekog vremena evo prevenstvo je gotovo u sve tri kategorije i svi smo 9. nažalost prošli vikend sam bio u šibeniku s ml. juniorima igrali smo protiv šibenika i spušili 17:4 evo brka je zabio 3 gola bravo za njega al svjedno smo spušili al dobro sad se treba pripremat za kup. došo je poziv za pariz za 92. i 93 godište tak da ću možda ić i to 14.6 i onda se vratim na zadnji tjedan u školi i onda na pripreme i onda kopika ovo ljeto bi moglo bit zabavno i mogo bi se fino utrenirat za kup pa da napokon uđemo u to finale! u srijedu u školi sam shvatio da se znam glasat kao terodaktil ti to je vrlo zanimljivo osim što svima idem na živce hehehehehe! jučer sam bio malo vani i petra i duka su me jakooooo išprdale al ok sve se vraća hehehehe. nema ništ posebno moram učit jer je frka u školi i tak pošto nemam baš inspiracije opet evo vam par fora stvari:

Ženski rječnik:

Da = Ne
Ne = Da
Možda = Ne
Treba mi... = Ja hoću...
Žao mi je. = Teško tebi!
Trebamo razgovarati = Hoću kukat'
Naravno, samo naprijed = Nosi se!
Radi šta hoćeš = Platit ćeš mi kasnije
Nisam loše volje = Naravno da sam loše volje, morončino!
Slušaš li me? = Mrtav si!
Trebaš naučit komunicirat = Slušaj što ti govorim
Budi romantičan, ugasi svjetlo = Imam celulit
Tako si muževan = Trebaš se obrijat i okupat
Da li me stvarno voliš? = Sad ću tražit od tebe nešto komplicirano ili skupo
Baš si uzbuđen večeras = Kako ti ne dosadi mislit samo na seks?
Bit ću spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film
Koliko me voliš? = Uradila sam danas nešto što ti se nikako neće svidjeti


Muški rječnik:


Da = Da
Ne = Ne
Možda = Boli me kurac!
Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lijepa haljina! = Dobre noge!
Volim te = 'Aj'mo u krevet
Dosadno mi je = 'Aj'mo u krevet
Šta ti je? = Znači, ništa od seksa?
Mogu li zamolit za ovaj ples? = 'Aj'mo u krevet.
Mogu li te nazvat sutra? = Jebo bi te.
Hoćemo li sutra u kino? = Jebo bi te.
Mogli bi na večeru. = Mogli bi na večeru, a onda bi te jebo.
Izgledaš umorno, da te izmasiram? = Želim seks za najviše 3 minute.
Da popričamo = Hoću ti pokazat da sam intelektualna osoba, ne bih li te tako smotao u krevet.
Te cipele ne idu baš najbolje sa takvom haljinom = Ja sam peder!



25 nAčInA Da nAžIvCiRaŠ StArCe:::::


1. Pratite ih svugdje po kući!!!!!
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime!!!!!!
3. Pravite se da imate amneziju!!!!!!
4. Pričajte unatrag!!!!!!
5. Zabijajte se u zidove!!!!!!
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri!!!!!!
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“ !!!!!!
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače!!!!!!
9. Govorite sve riječi iz filma!!!!!!
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“ !!!!!!
12. Pričajte s olovkom!!!!!!
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme!!!!!!
14. Pokušavajte se popeti na zidove!!!!!!
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“!!!!!!
16. Zabijte si kolce u nos i oči!!!!!!
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“!!!!!!
18. Jedite kosu!!!!!!
19. Primite ih za ruku i prošapćite „I see dead people!“!!!!!!
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“!!!!!
22. Pravite se da ste telefon!!!!!!
23. Pokušavajte plivati po podu!!!!!
24. Kucajte im na vrata cijele noći!!!>
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati!!!
eto to bi bilo sve pozzzz

- 13:21 - komentari (11) - print - terodaktil -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.