četvrtak, 01.02.2007.

jooooooj

joooooj prvi zaključak život je koma!!!!! ne znam zašt al već sam jedno dugo vrijeme izbediran i nikako da me prođe skupljam super ocjene i sve al to me uopće ne veseli onak totalno sam bezvoljan i onda se još dogode stvari zbog kojih se osjećam ili glupo ili ma ne znam jednostavno sam ne zainteresiran za sve. najljepše mi je kad se zatvorim u sobu pustim si glazbu i odvojim se od ostatka svijeta! onak kad pogledam živciram većinu ljudi a niko mi neće ništ reć otvoreno al nisam tolko glup da ne mogu shvatit! ne znam nikako da sve dođe na svoje! i da počnem sve radit u miru i učit i izlazit i trenirat i odmarat nekako šta got radim sjetim se nečeg i odma se naživciram i postanem bezvoljan! i živcira me kad mi ljudi ništ ne kažu nego šalju kao neke signale pa de reci ne mogu ja skužit šta ti misliš onak svi smo drugačiji! kad igramo protiv ZPK idem na skijanje e sad su se sjetili pa kaki bi ja bio kapetan da njih 13 ostavim da sami se snalaze za prolaz dalje ili dogovorimo se za van u subotu i ja saznam da bi trebo ić u varaždin i sa se jedna osoba ljuti pa nisam ja kriv što idem igrat! ili ima jedna ženska koju ne razumijem totalno uopće ne znam šta hoće od mene ustvari kad pogledam takvih cura je više jooooj pa ja ću poludit! ajd jedino dobro je što svaki dan visim kod pinte tamo malo sviramo i tak nešt smišljamo za bend al nam fali i znanja i inspiracije a i instrumenata tak da ono ustvari ja bi trebo pjevat al ne možemo smislit pjesmu heheheheheh! a ono ne znam talko toga mi se događa da se ni ne mogu sjetit svega! ustvari ja bi htio da mi bude ok da sam opušten da me sve ne živcira i da sam pozitivno nabijen al nisam i onda kad neko kaže da je za to kriv pubertet pa ja bi ga spuco nogom! najlakše je za sve okrivit pubertet pa da on se ne može branit pa svalite krivnju na njega glupost živa! ma idem ja mal slušat glazbu-previše sam živćan pozzzz svima!

- 18:35 - komentari (9) - print - jooooooj -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.