nedjelja, 24.12.2006.

odmor

e pa poćelo je ferije i sad sam vani i odmaram mozak tak da sam u petak kupovo poklone onda sam išo s vanjo, mateom i vedranom na pizzu umjesto na čevape a onda smo išli na nastup sinkroniziranih plivačica bile su super posebno ono sa svijećama! jučer prije podne išo sam s pinki, mateom, monom, i magdalenom u grad one su išle kupovat poklone a ja sam išo u ljekarnu i malo prošetat jedino su me noge već bolile trebo sam ić sa pintom, debom i marcem na bazene ali otkazaki smo to za idući tjedan a onda sam išo s vanjom, petrom, dukom, anyom i antunom na klizanje trebo je ić i vedran ali on kao ne zna klizat vauuu pa ni vanja ni ja nismo neki klizaći tamo smo sreli još par ljudi bio je šimić, još par ljudi s vaterpola, par ljudi iz škole, još par ljudi koje ovak znam i jedna zla cura koja mi je uzimala kapu tak da sam je skinio a onda mi je bilo hladno na glavu ma bilo je ludo ja sam u životu klizo dvaput al svejedno mi je bilo super poslije su duka i vanja sjeli na bus a ja sam još malo pratio petru i anyu kući i tak! danas idem na ponoćku sam još ne znam gdje! pošto se neću javljat do idućeg tjedna pa želim svima SRETAN BOŽIĆ!

- 12:11 - komentari (33) - print - odmor -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.