ponedjeljak, 04.12.2006.

nedostatak

prvo sa se zahvalim svima na komentarima! Evo jučer su bile tekme Sisak smo pobjedili sa 17:6 a Varaždin sa 26:1 ma nisam baš ni puno igro zato što su bili dosta slabi i trener je izvadio prvi sastav sezona je poćela dobro i ove godine ja se nadam da smo u finalu! a sad ovo za šta je vezan naslov ima ovak par cura koje su mi dobre istina je jedna je posve drugačija al za nju sam već shvato da ne želi imat posla sa mnom i pokušavam na nju ne mislit i to je jedina cura koja nema nedostatak! mislim bila je još jedna ta je onak bila super i sve al sam na kraju skonto da je dosta lagala i više ne znam šta je istina a što ne i izgubio sam povjerenje u nju. druga je užasno bezosječajna i ima još nešto što ja možda preuveličavam al dobro uvijek nađem nešto što fali one koje su mi super po ponašanju nisu mi izgledom (koji mi nije najbitniji ali ipak ima ulogu) a one koje su izgledom ok one se ponašaju katastrofa ne znam jel ja tražim previše ili tražim nedostatak zato što mi je u srcu zapravo smo jedna ili šta kad počnem mislit na bilo koju curu ili na vezu s nekom mislim jedno 10min i onda me zaboli glava i moram si upalit neku dobru glazbi ili jednostavno poludim dobro ludim ja i zbog škole, zato što užasno malo spavam dođm s treninga u 12 u noći zaspem oko 1 i ujutro se dižem oko 7! bio ja u nedjelju na misi i kaže svečenik zornice su dvaki dan u 6 ujutro i pozivam sve krizmenike ja se počeo smijat samo mi još to treba mislim ok je ić u crkvu al tako rano pa zaspo bi tamo! al ovo s curma nikako da si nađam neku koja mi odgovara užas!!!!! ufffff raspiso se ja neš ovaj put al dosta je odo ja mal na trening to me opusti i smiri adj pozzzzzzzzz!

- 18:57 - komentari (14) - print - nedostatak -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.