Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 29.06.2009.

ZvEzDa KoJa sE uGaSiLa, aLi Će iPaK vEčNo SiJaTi & zVeZdE kOjE sE tEk SpReMaJu Da ZaSiJaJu...

Vest koja je potresla svet! Kralj popa - Michael Jackson je preminuo!
Vest koja je potresla mene - Licemerje!

Krenuću od početka... Moja drugarica iz klupe odavno sluša Michaela i od nje sam dobijao njegove najbolje pesme... Nikad pre nisam čuo neku od njegovih pesama i oduševio sam se... Čovek je zaista imao moćan glas i pesme... Na početku su mi se dopale Black or white, They don't care about us... Nakon nekog vremena sam se zarazio Give in to me i Beat it... Zato sam se oduševio kada sam video Billa kako peva tu pesmu... nut
Kada sam saznao vest o njegovoj smrti nije mi bilo lično žao njega, jer se to dalo za očekivati... Pratio sam njegov život jer sam sve skidao toj drugarici i bilo mi je žao nje! Znao sam kako će to teško podneti... no Naravno, hteo sam da mu posvetim post, a onda sam došao na Internet i video da su to uradili ovi sa News Bloga i odustao sam jer nisam želeo nikog da kopiram... Ali, kao što vidite ipak pišem o njemu...
Razlog: Licemerje! Nije vam dovoljno što kupite sve vesti sa News bloga, nego i kada napišu nešto što nije direktno vezano za Tokio Hotel i to morate da pokupite... Kladim se da polovina vas ne bi ni pomenula Michaela da to oni nisu uradili! Kao svi ste nešto ožalošćeni, pričate o njemu kao o ikoni, a da sam pre 10 dana napisao post o njemu većina bi rekla "Jaoj, fuj, taj matori pedofil!"
I ne govorite mi da to nije tačno, jer jeste! Ne želim da mi se bilo ko pravda, ko se nije našao prozvanim neće ga ovo ni uvrediti... A vi ostali kad ste saznali za njegovu smrt ste ukucali po prvi put u životu njegovo ime na YouTube i objavili na blog prve snimke koji su izašli...
Ista stvar je bila sa Tošetom... Skoro niko ga nije voleo dok je bio živ ( to znam jer su ga moje sestre slušale od 2000. godine ), a kad je umro svi odjednom imaju slike i melodije u telefonima, samo se to sluša po kafićima, peva u show programima... Meni su njegove pesme bile ok dok se nije desila ta tragedija, ali svi su učinili to da se naježim od muke kad čujem neku pesmu nakon toga... Po ceo dan samo to! I kao svi su ga voleli oduvek...
Eto, skrenuh ja sa teme...
U ime protesta, ja neću staviti neku Michaelovu pesmu na blog ( iako sam planirao ) nego pesmu benda Venus... To je sastav od 4 cure iz Mostara koje se tek spremaju da osvoje svet... yesnaughty Ja lično poznajem jednu od članica benda... Zove se Anita... Staviću vam pesmu "Možda" ( nadam se da se članice benda neće ljutiti )... Anita je pisala tekst, svira gitaru i peva delove koji su uvećani... Pustite pesmu, pratite reči i javite utisak...
P.S. Obratite pažnju na drugu strofu... Anita peva ovo podebljano, a nakon toga peva Ana, glavni vokal, a u pozadini se čuje Anitino EEEEEE... Teško je za objasniti, ali ako poslušate i shvatićete zašto Anita ima najmoćniji glas u univerzumu... smijeh


Original Video - More videos at TinyPic

MOŽDA

MOŽDA NISAM BILA JA
DOBRA ZA TVOJA PRAVILA
MOŽDA SVE JE TREBALO BITI DRUGAČIJE.


Možda nisam bila ja
Dobra za tvoja pravila,
Al' sve smo mogli srediti
Da smo se potrudili.

Sad idem,al' znam da ću te negdje sresti,
Mi smo svijeta dva,
Toga nismo bili svjesni.
Proći ću pored tebe,
Hoćeš li me prepoznati?

MOŽDA NISI BIO TI
DOBAR ZA KAJANJE,
MOŽDA NISMO PRONAŠLI
MJESTO ZA STAJANJE...


Možda nisi bio ti
Onaj pravi za mene,
Možda nismo pronašli
Prave riječi za oboje!

Sad idem,al' znam da ću te negdje sresti,
Mi smo svijeta dva,
Toga nismo bili svjesni.
Proći ću pored tebe,
Hoćeš li me prepoznati?

Nadam se da vam se dopalo.... naughty

P.S. Boxevi su promenjeni, tako da malo pogledajte to... Inače, ako neko fali u linkovima nek se javi... Ima vas jako puno, mora da sam nekog zaboravio...


- 09:54 - Komentari (45) - Isprintaj - #