Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 15.04.2009.

pRe TaCnO 18 gOdiNa Se DoGoDiLo CuDo… ZaLuTaO sAm Na oVu LuDu PLanEtU i OsTaO nA nJoJ dA VaS sVe uSrEciM… (^o^)y

Pre svega…
SRECAN MI RODJENDAN!!!!!!!
I to 18. po redu… Koja sam ja drtina… Povlacim se po ovoj sugavoj Zemlji toliko drugo vremena ( 6570 dana, ako sam lepo izracunao, mada ne verujem… kalkulator bolje zna ) a nisam postigao nista vredno pomena… I nisam RiCh aNd FaMoUs, ali valjda cu da budem nekad. Zato dobro upamtite moje ime i moj lik jer cete nekada svojoj deci govoriti da ste bili na blogu Nemanje Madzarevica! (*-*)
Posto mi je rodjendan ostacete uskraceni za post o Tokio Hotelu… Tako da koga ne intersuje moj booooring life neka mi ostavi komentar tipa “Cool blog, svrati na moj jer sam napisao/la novi post…” Hocu zabole me! Nekad se zapitam zasto neke osobe prave blog. Nemaju sta da napisu i tako idu po blogovima, ne citaju ih i ostavljaju komentare i misle da su face jer imaju 2 miliona komentara. Neka, drazi su meni mojih 50 ako su sve osobe procitale post… I moj blog se nije zatvorio pre nego sto se otvorio kao kod nekih…
Ali, rodjendan mi je, pa necu da se smaram sa nebitnim mizernim likovima…
Zelim svima vama da se zahvalim sto me citate, komate mi, pominjete me u svojim postovima, zelite da me upoznate… (^_^)
Hvala vam sto ste i dalje tu… Preko pola godine… Hvala vam sto posecujete moj blog i kada vam ne javim za novi post…
Hvala vam sto trpite moj narcisoizam, uvrnutost, ironiju, vredjanje, smaranje, lepotu… Moje dosadne price, slike, lepotu.. Jesam li pomenuo lepotu? To ne mozete istrpeti… (~_^) Ali to je samo moj nacin da potisnem svoju nesigurnost i nezadovoljstvo samim sobom!

Sebi za ovu godinu zelim:

1. koncert Tokio Hotela
2. upoznavanje sa Billom ( ako vec ne moze sa celim bendom )
3. novi CD Tokio Hotela

Pored Tokio Hotela zelim:
1. mnogo neprospavanih noci provedenih u zadimljenim barovima uz vodopade alkohola…. (@_@)
2. Nju… (e_e)
3. neki solidan uspeh u skoli
4. neku cool garderobu

Uskoro ocekujte novi post… Planirao sam da ga napisem danas, ali mi se ne da… Bice uskoro… Nikome nisam ostavio obavestenje za post, pa ko se seti nek dodje… I nek ponese neki poklon… (~_^)
Bill, Tom, Gustav, Georg, Lady GaGa, Britney, Amy Lee, Rihanna, Venusice, svi moji prijatelji, profesori, rodbino i svi vi koji cinite moj svet ovakvim kakav jeste VOLIM VAS!!!! (e_e) (e_e) (e_e)

Kraj…
Ovde stopiram…

And I hate how much I love you, girl…
I can’t stand how much I need you…
And I hate how much I love you, girl…
But I just can’t let you go
And I hate that I love you sooooooo….


(^_^)/~~

- 00:07 - Komentari (48) - Isprintaj - #