Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 19.11.2008.

PoKuCaJtE i UdJiTe U mOjU sObU 483… XiXi…

Kao sto kaze natpis sa ulaska u moju sobu
Dobrodosli u moj Tokio Hotel san!
To sam pokupio iz pesme Lass uns hier raus…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Odmah pored tog natpisa stoji moj jedan crtez… Letos sam iz nekih novina ucio da crtam manga likove i ovo je neki moj pokusaj Billa… Znam da nije nesto, ali meni je drag…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Moj prvi Tokio Hotel zid… U pocetku sam samo ovo i polepio, a onda sam i ostalo… Ja ne podnosim ravno zalepljene postere, tacno po ivicama, pa sam ja odlucio da uradim nesto malo drugacije… Da izgledaju kao da ih je neko samo razbacao na zid i da su tako ostali…

Photobucket



Ovo je drugi zid… mada stakleni…Moja kuca je luda kao i ja…bangyes To je tesko za objasniti tako da samo uzivajte u slici…
xixi…

Photobucket

I dalje posteri… U, kad samo pomislim da ovaj gornji poster imam oko 3 godine…yesnono

Photobucket

Nastavljam sa posterima… U gornjem delu, ako zumirate videcete natpis Rette mich, koji sam pominjao… Ranije je bio zalepljen na mom ormanu, ali mi se ovako nekako vise svidja…

Photobucket

I opet zid… Na ovom papiru u sredini, pored znaka i natpisa TH napisao sam i reci pesme Wir sterben niemals aus… Mislim da je ta pesma nekako bas posvecena fanovima… Evo obecavam, upisacu vase recenice u vecnost…

Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovo je donji deo zida od gore… Bas mi se ovaj deo svidja…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



I konacno poslednji zid… der letzte Wand…

Photobucket



Moj omiljeni poster… Kada sam ovo video u Yamu odlepio sam… Bill bas mocno izgleda i najbolje mu se vidi Freiheit… Imam osecaj da me gleda… Pazi sta radis!!!zaliven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I kao sto sam obecao upoznacete Meckija i Meckolinu… Zar nisu najsladje duse na svetu… Meckija sam dobio na poklon od Zivka, pa sam mu kupio Meckolinu, da ne bude usamljen… Znam da je to detinjasto, ali pogledajte ih molim vas… Zar nisu preslatki…rolleyescerekfino

Photobucket

Ovo je moja TH musema i neke stvari na njoj… To je od septembra… Znam po ova 2 Brava… Tu su CD-ovi bez Screama… I moje 2 TH sveske… Prvu sam dobio na poklon, a drugu sam sam dizajnirao…

Photobucket

Ovo ste vec videli, moj TH torba za skolu…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


To je to ukratko…
Nadam se da ce vam se svideti… Ja nesto preterano i ne ludim za posterima, vise skupljam slike i intervjue…

Srecna mi 2 meseca pravljenja bloga… Ne mogu da verujem da sam toliko izdrzao, a i da postoje ljudi koji ovo citaju… Nekad kasnije cu vam pokazati i moje TH sveske, moju TH minjusu, majicu ( iako je bzvz )… ma sve… Iskreno iskomentarisite sve ponaosob… Znate da cenim iskrenost… Mozda mi kritika zasmeta u pocetku, ali mi je drago kad je neko iskren, a i da pokusam da ispravim to…
I za kraj, par mojih slikica u mom TH svetu…
Sa mojim Bill pantalonama…finosmokinsmokinsmokinsmokin
xixi
i Bill jaknom…

Photobucket

Photobucket


I za kraj moja omiljena moja slika…

Photobucket

P.S. Nakon ovog posta nastavljam normalno sa pricom o Tokio Hotelu, jer bez nje ne znam u sta mi se blog pretvorio… Poslednja 2-3 posta samo prevrcem nekakve gluposti… Kao sto sam obecao sada sledi 13. deo… Govori se o albumu Schrei so laut du kannst, pesmi Thema nr.1 i o Tomu… Napravicu porciju njegovih slika za sve Tomove obozavateljke, kojih ima najvise po nekoj mojoj proceni… Saznacete kakve devojke Tom voli, kakav je kad je ljubomoran, kako raskida veze i jos mnogo, mnogo toga…
Kao posebnu zahvalnost za ovaj post dugujem Nini, TH Love… Sad svi zato mrs na njen blog ( imate je u linkovima )… xixixi

I jos nesto…
Otvorio sam novi blog…
Ako nekoga interesuje neka prati link…
Na novom blogu pisem pricu u nastavcima… Ni sam ne znam na sta ce to da ispadne jer sam napisao tek 2 dela… Prvi deo je objavljen, a sve ostalo sta treba da znate je napisano u boxevima… I da znate… Nikog ne teram da poseti taj blog, niti cu se ljutiti ako ga neko ne poseti… Taj blog i ovaj blog o Tokio Hotelu nemaju nikakve veze… Samo vas molim da mi kazete gde da nadjem ljude koji bi to citali da ostavim komentare… Blogove o TH-u sam lako nasao, ali za ovo bas i nisam siguran…
Uglavnom, moja prica se zove “Ipak cu biti vecan…”
Nastavci price izlaze sredom…
A link je…
PRATI LINK!!!!!!!!!!!!
mahwavemah

- 13:50 - Komentari (30) - Isprintaj - #