Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 29.10.2008.

Reportaza sa Sajma knjiga... O knjigama ima najvise... xaxa

Eeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!
Pa, gde ste vi?
Nisam se malo duze javljao…
Nemam danas zivaca da pisem pricu o Tokio Hotelu, to cu za sledeci post… Taman procitajte neki od proslih… Samo za pocetak slika bivsih Tomovih devojaka, jer sam to zaboravio da stavim u proslom postu, pre intervjua sa njima…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

A sad da vam ispricam kako mi je bilo na Sajmu ( 23.10.2008. )…
Krenuli smo skroz rano, pre 7 ujutru, a to je normalno s obzirom gde se ova nedodjija u kojoj zivim nalazi… I krenemo se mi ukrcavati u autobus i ja kazem: “Ljudi, ajmo dole!” Autobus je dvospratni, a ja uvek idem dole, jer mi je muka… Kad oni ko stampedo preko mene i ja za njima gore… Sednem ja i sve ok… Kad autobus zabrunda, pali se motor, a meni se zanesvesta… Ja: “Stanite!!!!” blablaBrzo pokupih svoje stvari i trci dole… Mislim da su svi legli od smeha, jer autobus nije skoro ni krenuo…rolleyes I sidjem ja dole, kad ono sve prva godina.. Ja sam treca… I ajd sta je - tu je… Sednem ja, a ovamo oni igraju poker u slatkise… Nabijem se ja u cosak i citaj Bravo… Sva sreca bilo o TH-u… Ono za vostanu figuru i onaj intervju kad su hteli Billa da hapse… Imate sve to kod mene na blogu odavno… Ali, kad je smor, pa citao bih i o Rebelde…. I dodjosmo mi nekako u Beograd i tu mi je svanulo… Usli smo na Sajam, ali nisam nasao nikakve novine o TH… Sto me ne cudi… I zakasnim da odem sa mojim drustvom u grad… I kazem ja ovima, sa kojima sam ostao: “Ajmo i mi u grad!” Kad niko nece… A imamo 4 sata do polaska… Sta cu raditi toliko na Sajmu… I meni oni : “Nemoj, izgubices se, ne znas kad koji autobus gde ide…bla bla bla bla…” I na kraju podje jedna Sanja… I ja pitam par ljudi kako da dodjem do neke prometne ulice i pomognu mi ljudi, udjem u bus i ne platim kartu… Ceo dan sam se tako svercovao… Izadjemo mi i krenem ja u potragu za nekim CD-shopom… Kad na sve strane samo domaca muzika… I opet se ja raspitujem kod ljudi, al svi imaju drugu viziju gde se nalazi neka takva radnja… I sretnem ja sestru od bliznakinja iz mog razreda ( ucene devojke ) i ona mi nadje Veeeeeeeeeeeeeelikuuuuuuuuuuu CD radnju… Ziva bila zbog toga 100 godina!
Udjem ja u radnju, kad ono million CD-ova… na 3 sprata… Al nisam dugo trazio kad iskoci pred mene “Schrei”…
I pored njega “Zimmer 483”….
I…
nema “Scream”….no
Nema…no
Pored RBD i Madonna… Ja poludeo! Odmaknem se ja razocaran, kad na najvisoj polici blazeni “Scream”….dead Tacnije “Screamovi”… Bilo ih je bas dosta… Mislio sam da cu pasti u nesvest od srece… Imam ja taj CD 100 godina, ali orginal trazim vec pola godine… I naplati mi to covek ( stoka ne prima eure ) i tu naletim na nekog stranca.. Pitao sam ga nesto, a on meni poceo da parla na nekom-ko-zna-kom jeziku… Iscupam se ja nekako odatle i onda sam buljio 2 sata u “Scream”… Tako nestvaran… i tako divan… I tako moj! zubo… Kad sam se malo smirio, naleteo sam na TH bedzeve, ali ih sve imam… Stavicu vam sliku moje torbe, na nju sam ih zakacio… Potom sam kupio kais na crno-bele kocke… Isit kao narukvica!!!! I jos sam nasao debele crvene pertle… San snova… Odemo u Mac, al nije bilo kao u vasem ona TH igrackica, al to nije ni bilo bitno vise.. Imam Scream… xixi… Al mi je bar na casi sa toplom cokoladom pisalo Ich liebe es… Pa sam se osetio germanizovano… I ja pomislim… Sve je ovo savrseno, samo da se ne probudim… Al… Nisam se probudio, vec povredio palac na nozi… Jedva hodam…. Sve me boli… jaoj… al, ne zalim se! xaxaxa Onda mi je bilo dosadno, pa sam one koji su ostali na Sajmu, lozio kako sam se izgubio negde, ne znam da se vratim i da su mi pokrali pare!!! Oni se prepali…. A ja se valjao od smeha… Posle sam im rekao da se salim da ne bi zvali razrednu… Posle kad su joj rekli sta sam uradio zena pukla od smeha… Od mene nista bolje nije mogla ni da ocekuje…
I vratismo se na Sajam i gledam ja ko je sta kupio… Pitam ja jednu lujku sta je kupila Zivka… Kad ona kaze Sex i Grad…. Sta sam drugo od nje mogao ocekivati…. Kraljica.. A kaze ta lujka: “Meni ta knjiga ne treba… Nit znam sta je sex, nit znam sta je grad!” Ja sam jedno pola sata vristao od smeha… Utom smo i krenuli i ja nisam mogao da sedim opet sa onim iz prve godine i uvalim se gore medju svoje… Bila je ludnica… Svi smo pili… A samo kruzi pivo ( bljaaak ) , tekila ( mmmm….) i guarana ( av-a-av! ) !!! partyzujoAl i bez toga smo bili extra raspolozeni…
A kad mi je jedna lujka Nada ispricala vic, ja sam urlao od smeha najglasnije sto mogu, a vi ne mozete to ni da zamislite… Mislio sam da cu puci… Slusajte vic… Nije za one sa slabom besikom… I nije za gadljive… Bolest…

Zatrudnela casna sestra…I popizdela ona i upada u deo sa kaludjerima,monasima i vikne:
“KO JE OD VAS DRKAO NA SVECE, PICKA LI VAM MATERINA!!!!!!!”

xaaaaaaaaaaaaaaaaaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaaaaaaaaaaaaaaaa(bljak)xaaaaaaaaaaaaaaa


Sad vam je jasno zasto sam urlao od smeha…. A ludak Velibor kaze: “Je l’ ona sveca sa ulaska u crkvu???” A to je ona najveca, najdeblja… Ja sam se samo plasio da nam grom ne udari autobus, da svi izginemo… Autobus greha i bluda…
Ostatak puta sam gadjao ljude keksom i tako to… Ta Nada, sto mi je ispricala vic, se zabavlja sa jednim deckom, koji ide u skolu u Austriju, pa sam joj ja diktirao stihove Tokio Hotela na nemackom da mu salje… Imate ih u boxu,, al na srpskom… Njoj se svideli stihovi ( Denk nur an mich und du siehst den engel der neben die fliegt… ) pa mi je dala CD da joj narezem neke njihove pesme… I Bill joj je sroz sladak, pa i zato…
A jedna Natasa se napila i sve salje poruke jednom decku iz busa, koji sedi 2 sedista iza nas, on ide sa nama u razred… Ona mu salje kako je on pali i tako to… I on popizdi i napise joj nesto u fazonu “puce mi film”… A ona kraljica ( mrtva pijana ) mu napise: “Ma, puca meni nesto drugo odavno, a ti nista… “
Stvarno nam je bilo savrseno…. Samo sto sam isao kuci na jednoj nozi, al nema veze… Bar nisam radio fizicko…
Evo slike moje torbe sa bedzevima… Imam jos neke velike, koji su mi drugovi poklonili sa povratka sa exkurzije… bas su fini…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Slika mojih CD-ova.... plus Scream....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


I za kraj novosti o TH…
Novi DVD Tokio Hotela izlazi pocetkom decembra 2008. To je valjda dupli DVD ili ce izaci 2 DVD-a odvojeno… Na prvom ce biti galerije slika, sa nekim dosad neobjavljenim slikama, zatim snimci koji su obelezili proteklu godinu… Drugi DVD je o snimanju novog CD-a!!!!!!! Na tom DVD-u cemo moci da cujemo i neke nove pesme… Jeeeeeee!!!! Bice tu i koncert iz Pariza ( ono pred 500 000 ljudi!! ) i valjda jos 2 koncerta i reportaza sa francuske turneje… To je valjda ono iz 2007. godine… Ja sam snimao sa neke francuske televizije jedan koncert… Daj Boze da ne bude taj… E, jadni Nemci… Novi DVD i sve za Francuze… Verovatno vise nikad nece imati nemacku turneju…
I slikica na kojoj Bill ima SAVRSENU FRIZURU!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Prica se da Bill ima novi tattoo... ja sam mislio da je uradio za rodjendan kao i svaki put, a kad nije bilo vesti mislio sam da nema nista od toga, ali... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Neka najava sledeceg posta…
pffff…. ma, ne znam… planiram da to bude zavrsni post o 2005. godini, pa da predjem na 2006….
Preporuka za slusanje…
Jedna prelepa pesma… Kristina Kovac “Zivot je ljut”… Molim vas da pazljivo saslusate reci te pesme… Posebno mi je lepa druga strofa… A o spotu da ne pricam… Konacno neko u Srbiji da uradi spot koji ce me oduseviti…

- 15:44 - Komentari (28) - Isprintaj - #