Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 19.10.2008.

8. deo price o TH-u – Schrei Tour 2005 MTV Latin 08

MTV Latin Awards 2008… Osvojili su sve 4 nagrade!!! Ali, za mene ono Jeeeeeeeee kratko traje… ova dodela je za mene veeeeeliko razocaranje… Od najavljenog neocekivanog nije ispalo nista… Vise puta su rekli da ce uraditi nesto neocekivano, nesto sto ce ispuniti sva ocekivanja….
Jedini neocekivani sok su bile Billove katastrofalne farmerke sa crvenog tepiha… Odmah me podsete na jednog kretena Denisa… On je nosio neke tako seljacki izbledele… I uvek sam se pitao kako moze to da nosi…. A sad Bill… samo sto su njegove jos katastrofalnije… Ovo mi je 2. put u zivotu da me neko Billovo odelo zgrozi… Kosulja mu je dobra… Ona sto ju je nosio na Comet 2007… Preko su tregeri sa VMA 2008 ( kakvo zapazanje ) i dole one martinke. Sve to bi bilo extra da nema tih pantalona… Bljak! Uverite se sami… Ja ne mogu da verujem… Pa, meni je svaka njegova kombinacija savrsenstvo, cak i kada se vecina zgrozi na neko njegovvo odelo, meni je extra… Kao sa crvenog tepiha na Comet 08… Svi su se zgrozili, a meni je ono savrsenstvo… Obozavam njegove nastrane faze… Imam dosta stvari na fazon njegovih… Jos sam ovih dana govorio da jedva cekam dodelu da iskopiram njegove farmerke, jer uvek za dodelu ima nekakve specijalne… Ovoliko specijalne mi ne trebaju… Cela ova kombinacija bi bila extra da je obukao neke crne pantalone… I jos nesto… konacno je ponovo stavio onu crnu mrezu na ruku… To mi je extra… Nije je odavno nosio… Ona mu je bila fazon 2006…
Sad prelazim na svetliji deo veceri… znatno svetliji… Billova odevna kombinacija za nastup… Jedna savrsena srebrna jakna sa zvezdama, koju je nosio na photoshooting za Rolling Stone ( al sam ja opsednut, znam bolje od njega gde je sta nosio… ) i mnogo dobre farmerke… Obratiti paznju na rajsfeslus… Savrsenstvo! Vredno kopiranja… xaxa… Nadam se da ce one izbledele pantalone brzo zaboraviti i da ce mu nestati iz ormana… jer ne verujem da ce se meni svideti… Na nastupu su otpevali samo skracenu verziju Monsoon + skracena verzija Ready, set, go! Ja gledam nastup i sve cekam da se nesto dogodi… Bilo sta… A ono nista….
P.S. Posto vidim da niko nije primetio na komentarima po stranicama o ovoj veceri zelim da vidim da li cete vi primetiti sta je novo na Billu… na ovim slikama se vidi… Ako niko ne pogodi ja cu reci u sledecem postu…
Slike sa dodele MTV Latin nagrada su skinute sa oficielnog hrvatskog bloga…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Eto, ja se izgubi u ovim komentarima za MTV Latin Awards 08, i zaboravi da pomenem da mi je danas mesec dana pravljenja bloga… Tako da danas ocekujem najvise komentara do sad… Najveca brojka je bila 35… Hvala vam za to… Sada cu pokusati da sve vas koji ste mene stavili u linkove, da stavim i ja vas… Ako ukontam kako se to radi… Hvala svima koji ostave po vise komentara… I ja bih vama, ali sada cu vam objasniti zasto to ne radim… Ja nemam Net kod kuce ( grrrrrrrr!!! ), pa stalno dolazim u Internet cafee da skidam stvari o TH i ostavljam postove… Posto to puno kosta, a ja trenutno ne stojim da parama bas najbolje, nemam vremena da ostavljam puno komentara… Nadam se da se ne ljutite… Ocekivao sam kad sam pocinjao sa blogom, da cu imati vise poseta, al dobro… Hvala vama koji me posecujete i samo tako nastavite!
A sad prelazim na 8. deo price…
U njoj sam hteo da predstavim jedan koncert sa turneje Schrei 2005…
Koncert pocinje otkucajim srca… Potom se zacuje remix “Durch den Monsun” pomesan sa elementima oluje i Billovog vristanja… A onda dobro poznati deo iz “Schrei”-ja… “Jetzt ist unsere Zeit…” ( Sad je nase vreme… ) A onda Georg, Gustav i Tom pocinju da sviraju “Jung und nicht mehr jugendfrei”… Prvu strofu Bill peva iz backstage-a sto uvek izaziva neverovatan vrisak i jos vise povecava pritisak, a onda on utrci na scenu i otpeva pesmu do kraja… Uvek onaj zadnji deo “Jung und nicht mehr… jung und nicht mehr… jung und nicht mehr jugendfrei!” peva mnogo vise puta nego na CD-u… a sada tekst ove pesme…

“MLADI I ZA MALOLETNE ZABRANJENI”

Ustajem stalno na vreme i prespavam sve moguce.
Vidim ono sto tin e vidis!
Vidi sta pise na nasim jaknama!!!
Izvini! Stojis nam na putu…
Mi moramo proci ovuda!

refren:
Mi smo mladi i za maloletne zabranjeni!
Izivini, znam da ne trebamo to…
ali vec smo poceli da zivimo…
Mi smo mladi i za maloletne zabranjeni!
Vas racun jos uvek nije izmiren…
Mi smo poceli da zivimo…

Ja uvek gledam pravo.
Niste videli da dolazimo.
Hallo! Imate problem zato sto mi preuzimamo komandu…
Izvini! Stojis nam na putu…
Mi moramo proci ovuda!

refren: 1x

Mi smo mladi… mi smo mladi… mi smo mladi i za maloletne zabranjeni!
Mi smo ono sto vam bas u tom trenutku ne treba…
To je tuzno, ali ja se poserem na sve to…

refren: 1x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Najzesce reakcije izaziva jedan stih iz “Beichte”… pogadjate koji… “…a onda sam preoteo devojku svom bratu!” Tada Bill uperi prst u Toma, a on pocne da odmahuje glavom… Dobar je i onaj deo kada peva: “Schala lala… “ Sve peva kao curica, a onda zadnji deo zagrmi najdublje sto moze “ Schala laaaaaaaaa!”… Dok ide to schalalalalala, na jednom snimku se vidi Svenja, nju cesto prikazuju… Dosla je sa nekom plavusom…
Potom sledi pesma “Ich bin nich ich”… Ja tu pesmu obozavam… Samo me je nerviralo kako je peva uzivo, tj, refren, onako ravno…. Nema ono biiiiiiiiiiiiiiist, nego biist… 2006. najbolje peva tu pesmu… Pred kraj pesme, Tom pritrcava publici, devojke polude, lete grudnjaci i tako to… Naravno, on je miljenik publike… a potom dotrci i Bill… Ostao je bez 10 sekundi paznje, pa mora da se ugura do Toma… xaxa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Najiscekivaniji deo koncerta: Schrei! Bill se pojavljuje sa megafonom… To je bas extra… Glupo je sto skoro nijednom ne otpeva ono Schrei!, skoro svaki put peva publika, ali ako bi otpevao sve mislim da bi se prevrnuo na kraju pesme i odvezli bi ga u hitnu… Za kraj pesme, tj, ono NEIN! izvodi nekoga iz publike da peva sa njim… To je meni najveca zelja na svetu… Mada, da me izvede pogubio bih se totalno… Jednom sam se zezao da bi to izgledalo ovako…
Bill: Nein!
ja:aaaa… ( zvuk polumrtvog coveka, voleo bih da mozete da cujete taj zvuk)
Bill: Nein!
ja:oo…

Mada, onaj koga Bill izvede ne sme ni da sidje ponovo u publiku, jer pola njih trlja pesnice… Kako je to pacenicki…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Sledeca pesma: Leb die Sekunde.. Sjajna pesma za koncerte, ali je ovako ne volim nesto preterano… Ne kazem da mi je losa i uz nju se iskacem, ali znam da jednog dana kad ne budem vise slusao TH, pa kad nekad ponovo uzmem CD da cujem neku pesmu, sigurno to nece biti ova… Kad je izvode uzivo, na kraju pesme Bill peva: Leeeeeeeeeeb die Sekunde! a publika ponavlja… To je bas mocan deo, jer u pozadini lupaju bubnjevi… Udri, Gusti! Bill je izjavio da mu se jednom na koncertu desilo da je 2 puta zaredom otpevao istu strofu ove pesme, jer pocinju isto…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Totalna suprotnost ovoj pesmi je “Schwarz”… Pale se zelena svetla i svi masu rukama kao Bill… Prelepa pesme… Prelepa!
Sledi, takodje, jos jedna polubalada… “Gegen meinen Willen”… Bill kaze na koncertima da je to njegova, Tomova i Georgova pesma, jer su njima roditelji razvedeni… Najavi je kao “Gegen unsere Willen” ( ili kako se vec pise to ‘nase’ )… Inace, Gustav peva pratece vokale…
Hit veceri: ne moram puno opisivti… “Durch den Monsun”!
Tokom “Schrei 05” turneje su radili nesto totalno uvrnuto.. Pevali su pesmu “Thema nr.1”, koju jos uvek nisu objavili… Ona se nalazila tek na singlu “Rette mich”… Kazu da to obozavaju da rade, da nove pesme izvode na koncertima premijerno da vide reakciju publike… Inace, pred izvodjenje ove pesme, sa publikom vezbaju deo “2, 3, 4!”
Tako da ovako zvuci…
Bill: Sie ist thema nummer 1…
publika: 2, 3, 4!
Bill: …5 und 6!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Sledece dve pesme potpuno umiruju publiku.. To je deo sa baladama… Moja omiljena “Wenn nichts mehr geht”, obozavam tu rifove Georgove gitare, posle drugog refrena… A onda i “Rette mich”… Tu peva skroz blago ono “Komm und rette mich…” , pa ga samo u zadnjem refrenu odere kako treba…
Najvise volim na njihovim koncertima sto prvo umire publiku, pa je sledecom pesmom opet bace u trans… Sledecu pesmu najvljuje na sledeci nacin…
Bill: “Tako je lepo biti sa vama ovde nocas… Ali postoje ljudi sa kojima nikako ne bih hteo da budem… Postoje i ljudi koji ne bi hteli da budu sada sa nama, ali oni to kriju… Ja to ne krijem… Ja to radim ovako… “Freunde bleiben”…

“OSTATI PRIJATELJI”

Ti si ono sto ja ne zelim da budem.
Ti bi radije bio mrtav nego Bill!
Polizi mi dupe! – hvala, nije potrebno…
Ne znam sta me nervira kada si ti tu…
Supcino, nemoj shvatati licno!

Ja ne pricam sranja kao ti…
Ne slusam iste bendove kao ti…
To je OK za mene, ali ucini mi tu jednu uslugu…

refren:
Molim te, ne trebamo da ostanemo prijatelji.
Draze mi je da se ne druzimo.
Nikad nemamo isto misljenje, pa se ti ulizujes…
Ne trebamo ostati prijatelji…
To je valjda OK za tebe – ili ne?
Bez tipova kao sto smo ti i ja svet bi bio dosadan…

Svaki dan moram da vidim tebe i one koji te razumeju.
Ti si najveca budala medju tim idiotima…
Narukvice sa bodljama i tattoo – to je sve sto ti mama dozvoljava,
zato sto nosis tatine duge gace…
Ja ne oblacim sranja kao ti…
Ne svidjaju mi se iste devojke kao tebi…
To je OK za mene, ali ucini mi tu jednu uslugu…

refren: 1x

Nemoj da se pravis da si fin…
inace ces samara dobiti…
Ja imam jedan dobar savet za tebe…

refren: 2x


Ovu pesmu takodje obozavam… Oni su je posvetili mnogima iz svoje skole… Priznaju da su sa mnogima bili extra, ali kada su se 2005. nakon raspusta vratili u skolu, mnogi su ih zamrzeli i bili ljubomorni jer su oni imali singl broj 1 na TV i radio stanicama… Ne kontam to, majke mi… Mrznja je kulminirala do te mere, da su poceli nositi majice sa natpisom “I will kill Bill and the rest of fucking band, too”… Bill je to prokomentarisao kao veoma kreativno… Kakav lik… Ja bih na njegovom mestu namerno nabavio takvu majicu i nosio je… Moram napraviti majicu “Ja cu ubiti Nemanju”… Bas bi bio fazon… Ubrzo zatim su napustili skolu i prebacili se na Internet skolovanje… Kao razlog za napustanje skole su naveli previse obaveza ( ubitacno im je kada moraju nakon nastupa u 12 uvece da rade domaci, a tek da sutradan ustanu u 6 da bi stigli na vreme u skolu ) i fanove koji ih spopadaju na sve strane… Bill je otvoreno priznao i da su mnogi profesori promenili ponasanje prema njima… Odjednom su postali previse ljubazni…



Poslednja pesma na koncertu je “Der letzte Tag”! Ali, uvek ponovo izadji na bis i otpevaju “Durch den Monsun”… Ali, ovaj bis znatno nalozi publiku, jer se Gustav i Georg pojavljuju bez majica, da pokazu svoje zmijsko telo… Tom i Bill ostaju obuceni, da ne bi pokazivali svoje zmijske kosti… xaxa… Mada bi se Tom mogao poceti skidati sada… Pretpostavljam i da hoce…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

e, ljudi, slike drugom prilikom, sad sam napisao ceo post i stavio slike i sve mi se izbrisalo.. popizdeo sam... tako da sad nemam zivaca...


Preporuka za slusanje:

Nesto skroz slatko… Alvin and the chipmunk “Now you’re gone”… Preeeslatko…


wave

- 14:53 - Komentari (36) - Isprintaj - #