.. a ovo je naslov ..

Sutra odgovaram hrvatski, u pitanju je književnost.
Učila sam.. prekratko.

Poznato?
Nije?
Scrollajte na početak prošlog posta i prisjetit ćete se.
Danas je ista situacija, samo što sutra pišem, a ne odgovaram i u pitanju je gramatika, a ne književnost.
Ali nije me strah. Ne onoliko koliko bi me trebalo biti.
No nije važno.

Znači, ovih dana mi je uglavnom učenje na dnevnom redu. Bar bi tako trebalo biti.
Nemam previše vremena za internet, svaki slobodni trenutak provodim uz knjigu. Ponovo me uhvatila čitalačka groznica. I jako sam sretna zbog toga.
Čim primim knjigu, bolje se osjećam.
To čudo od papira uspije otjerati sve što me muči, tišti, ljuti..
Neobično, zar ne?
Ja sam svaki put fascinirana time.

A sad idem čitati.. ali knjigu iz hrvatskog.

Helena
xoxo

08.06.2008. - 20:30 - Komentari { 5 }

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.