Ashlee McGuire - Blog.hr

petak, 08.06.2007., 14:47


Jučer sam bila previše zauzeta da bih pisala post. Cijeli dan sam provela sa Harryem. Meg i ja smo se nešto zakačile i ona je počela vrijeđati moju mamu. Opalila sam joj šamar i počele smo se udarati. Harry je ušao i napao je kada sam mu ispričala šta se desilo. On mi je rekao da nije ljut na mene zato što sam počela tuči jer niko nema pravo da vrijeđa moju majku. Bila sam jako ljuta. Harry me je tješio. Saznala sam da su se Ron i Hermione počeli zabavljati i to me je malo razveselilo. Barem nešto dobro danas.... Sada ne mogu više pisati jer moram da idem na čas pa ću maybe sutra..





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Eh.. još jedan od HPFF blogova. Nadam se da će vam se svidjeti priča koju pišem i da ćete ostavljati komentare. Onome kome se ne sviđa i ko ne voli Harry Pottera može slobodno otići. Nadam se da neće biti nikakvih ružnih komentara, kao ni onih „Pa zar stvarno misliš da ćemo povjerovati u ovo?“. Samo želim da svi znate da ja ne želim da ovo iko shvata ozbiljno, jer je ovo samo jedan ispušni ventil koji mi pomaže da svu svoju ispiraciju usmjerim negdje, i da pišem o tome kako se osjećam u tom trenutku jer neće svi postovi biti sretni, a neki će se podudarati sa mojim pravim životom.

Ako neko želi u priču neka javi u komentare i neka ostavi svoj opis. Svi upadate sigurno. Ako neko mene doda neka smo javi i ja ću njga sigurno.Posebice bih zamolila muške osobe koje pišu HPFF blogove da se prijavljuju za mog momka (momka na blogu, naravno) ili prijatelja jer su rijetki momci koji pišu o ovome.

Et to je sve... Do tipkanja....

Likovi
Tražim muške likove za prijatelje i jednog za momka. Javljajte se u komentare da vas dodam u priču i napišite da li želite biti momak prijatelj.


Image Hosted by ImageShack.us
Harry Potter, moj bivši najbolji prijatelj. Uopće ne kapiram kak sam se mogla družiti sa ovim kretenom. Mrzim ga iz dna duše.... Druži se sa mutnjakušom Hermionom i izrodom Ronom Ima sestru Pamelu za koju je tek nedavno saznao. Peta je godina u Gryffindoru..... Odrastao je kod porodice Dursley jer su njegovi roditelji, Lily i James Potter umrli kada je Voldemort na njih bacio ubojitu kletvu (Avada Kedavra). Šteta što i on nije ubijen. Svijet bi bio ljepši bez njega... Ne kontak kak se samo cure mogu tako palit na njega. Bauk mu je demetntor, a patronus jelen. Još uvijek nema animagusa. U čarobnom štapiću mu je pero iz fenixova repa... Jako je ufuran i slava mu je definitivno udarila u glavu, ima tri cure odjednom. Fuj...

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je momak kojeg sam upoznala u Smallvilleu, ali je i on iz nekih ličnih razloga došao u Hogwarts. Zove se Klark Duffin. Nisam ga vidjela dvije godine, sve dok se nisam preselila u London. Bila sam zaljubljena u njega od prve godine, i baš kada smo se trebali smuvati na trećoj godini, on se odselio. Jedan je od razloga moje radosti zbog selidbe u London. Kada je imao tri godine, imao je nesreću u svemirskom brodu koja mu je dala neke nadčarobnjačke moći. Može gledati kroz stvari, očima paliti vatru, i hodati sedamnaest puta brže od normalnog čovjeka. Ima nadljudsku snagu u mišićima. Raskinula sam sa njim zato što je želio ono što ja nisam... ali sam saznala da je bio opsjednut... Nemam nikakvog kontakta sa njim.. nikada mu neću moći oprostiti to što sam zbog njega propatila....

Image Hosted by ImageShack.us
Prljava mutnjakuša.. zove se Hermione Granger i bila mi je jedna od najboljih drugarica (zanm, znam, ne kontam kako....). Gryffindorka sa ružnom i čupavom smeđom kosom, divovskim prednjim zubima. Najbolja učenica na godini.. Kako ofirno.... Kažu da nema čarolije koju ne zna poraziti, ali kada ju ja jednog dana počastim sa kojom neoprostivom kletvom.. vidjet će ona... Roditelji su joj bezjaci, oboje zubari. Rođena je 19. rujna. Uvijek se nalazi pri ruci kako bi odgonetnula svaku tajnu (što nam nikako ne ide u prilog...).

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj izrod je najveći idiot koga sam u životu upoznala. Kako li je samo izgledalo kad sam se družila sa njim. Bruka... Zovu ga Ron (ali ga ja zovem Izrod) Obitelj mu ima djece više no si može priuštiti.. Petero braće i jednu setru.. ja bi se odmah ubila.... Potječe iz stare čistokrvne čarobnjačke porodice, mada se to prema njemu nikada ne bi zaključilo....Živi u Jazbini, odmah pokraj sela Ottery St. Catchpole... Seljak pravi.. Strahovito se boji pauka i svega drugog na svijetu..... Djevojka mu je Hermione, za koju je nakon mnogo godina ipak priznao da je voli.... Baš se nađu idioti..

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je Margaret Annabell Revenge Riddle, ali je svi zovu Maggie, jer je spremna ubiti svakoga tko joj se obrati sa Margaret, Annabell ili Revenge. Pohađa Hogwarts, i u domu je Salazara Slytherina (cura po mom ukusu). Najdraži predmeti su joj metloboj i ručak, a ne podnosi Travarstvo. Jako je privlači crna magija (isto kao i mene), što nije nikakvo čudo jer su njeni roditelji jedni od najvećih crnih magova svih vremena; lord Voldemort i Lujiza Brown. Patronus joj je u obliku zmije, baš kao i animagus. Bauk joj se pretvara u jednoroga, kojeg zaista mrzi jer predstavlja simbol čistoće i dobrote, opet kao ja.. Ma super je frendica.. Nikada joj se neću moći odužiti za priliku koju mi je pružila... i što mi je pomogla da se suočim sa svim lošim što mi se dešavalo...


Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je Victoria Goldelion, Griffyndorka (zbog toga sada nismo baš u dobrim odnosima).Bila mi je jedna od najboljih prijateljica, i još uvijek smo u dobrim odnosima Potječe iz čistokrvne čarobnjačke obitelji (barem nešto što valja kod nje). U obitelji ima, osim roditelja, i mlađeg brata koji ima 9 godina i ide u treći razred osnovne (roditelji su odlučili da se i on mora malo naučiti kako je to biti bezjak prije nego krene u hogwarts). Ima 15 godina i ide na 6. godinu. Uskoro će navršiti 16. Patronus joj je u obliku zmaja i animagus je, pretvara se u psa. Za ljubimca ima svog vjernog dalmatinera Colyja i ludu sovu White. Prije je išla u čarobnjačku školu Atlanticus koja se nalazi u dubini Atlantskog oceana blizu New Yorka, no otkako se preselila u Europu, ide u Hogwarts. Ne voli kada je zovu punim imenom, već samo Victoria. Povučena dosta, a cijeni iskrenost i poštenje. Ne voli ulizice i dvolične osobe.


Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je Ginevra Molly Weasley, ali svi je zovu Ginny. U Gryffindorima je na petoj godini godini. Kao i svi Weasleyjevi prepoznatljiva je po svojoj vatreno crvenoj kosi i pjegicama. Ima sjajne smeđe oči. Voli metloboj. Ima patuljastu pufnicu Arnolda. Voli preobrazbu i skrb za magična stvorenja. Željela bi postati auror ili profesor skrbi.



Nekoliko blogova koje obavezno posjećujem:
Maggie Riddle
Victoria Goldelion
Anna Potter
Avada Kedavra
Ginny Weasley
Linda Ann Peterson
Leo

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo bih bila ja.... Zovem se Ashlee McGuire, za prijatelje Ash, a za roditelje Lee. Taj me nadimak izluđuje, ali im ne mogu narediti.... Završila sam petu godinu u Hogwartsu, i u rujnu krećem na šestu. Prvih četiri i pol godine sam završila u čarobnjačkoj školi Smallville u Kanzasu (SAD), ali zam zbog maminog odvikavanja od droge, kako su mi roditelji rekli, a moja majka je zapravo željela zaštititi svoje dijete jer je bila trudna, bila primorana preseliti se u London, pa tako i promijeniti školu. Gryffindorka sam. Najbolji prijatelji su mi Ron, Hermione i Harry. Ne podnosim se sa Megan, za koju je Harry mislio da mu je sestra, ali se pokazalo da nije. Ne znam zašto me ta cura toliko mrzi... zaista nema razloga... ona i još neke osobe misle kako ja Harryja samo želim iskoristiti, ali griješe jer ja to nikada ne bih uradila.... Prava sam buntovnica i po cijenu svega ću se boriti da ispravim nepravdu. Mrzim kada me ljudi lažu, i to je nešto što nikada ne opraštam. Imam sovu Nikitu i od Harryjeve sestre Pamele sam dobila zeca po imenu Boo, za kojega se ispostavilo da je Lucius Malfoy (animagus mu je bio zec i on je iskorištavao podatke do kojih je dolazio). Bauk mi je Voldemort, patronus delfin, a animagus srna.

Josh neke moje slike....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Čarozezi...

Credits:
- buba-mara - x -