Novi klijenti nam često postavljaju pitanje "Zašto nigdje na izlogu ne piše da ste frizerski studio?", a kad im objasnimo kako to nije u skladu s našom filozofijom poslovanja, najčešće uslijedi pitanje "Zašto ne stavite bar nekakav simbol poput škara ili češlja?"
Već smo objašnjavali kako je frizerstvo ili hair-styling vrlo osobna usluga. Klijentela koja će ući negdje samo zato što tamo piše frizer, vjerojatno ne zna cijeniti ono što im je na glavi, budući tako olako ulaze negdje samo zbog natpisa. Izbor frizera je sličan kao i izbor liječnika, odvjetnika pa čak i automehaničara. Najčešće je to osobna preporuka od nekoga čije mišljenje cijenite, poput prijatelja ili rodbine. Znači preporuka od nekoga tko je već isprobao njihove usluge. Znači mišljenja smo, kako za stjecanje kvalitetne klijentele koja zna cijeniti ono što dobija kod nas, natpis ili simbol na izlogu ništa ne predstavlja. Čak što više, na taj način želimo spriječiti ulazak u studio onima koji nas ne zaslužuju.
I onako usput... mogli bi se i našalit na tu temu s jednim vicem o Muji (kao tipičnom predstavniku klijentele kakvu u biti ne želimo).
ŠETNJA
Šeta Mujo čaršijom i razmišlja gdje bi se ošišao, kad ugleda na izlogu škare i češalj.
Uđe unutra i kaže: - "Ja bi se ošišao."
Kaže mu čovjek: - "Nije ti ovo frizerski salon."
Mujo će: - "A šta je onda ovo?"
- "Ovo ti je radnja za obrezivanje."
Mujo će razočarano : - "Pa što si onda stavio škare i češalj"
A čovjek mu odgovori: - "Pa šta da stavim?"