subota, 23.09.2006.

Evo me opet

Malo sam promijenila dizajn, više nisam onako tmurno raspoložena...Škola je počela, život opet postaje dosadan...Ne kužim kako sam prije normalno živjela svaki dan...A sad živim za samo vikende, preko tjedna ne stignem disat. Al ima i to svojih dobrih strana. U razredu ima nekih ljudi koji su mi ok (iako ima i onih koje bi najrađe ubila, al nećemo o tome...). Ovo ljeto idemo na maturalac pa se sad dogovaramo. Imamo nekoliko solucija, al valjda ćemo se dogovorit. Meni je svejedno, samo da idemo negdje:)
Svi iz mog društva našli su si nekog, neke dečke, potencijalne dečke i to, i svima je super. A ja imam trojicu koji mi se sviđaju...a ni sa jednim nemam neke prevelike mogućnosti da budemo zajedno...
Jednog znam već 5, 6 godina i oduvijek sam bila zaljubljena u njega..jedno vrijeme smo bili dobri prijatelji, i rekao mi je da nikad nebi prvi prišao curi jer se boji!!! Ne znam zašto, savršeno izgleda, i zanimljiv je...ali i zločest...jako...a ja volim takve, iako mi moj razum nalaže da nebi trebala...
Drugi ide samnom u razred, ok izgleda, super je prijatelj...ali ne želim ići u razred sa dečkom
Treći ide u moju školu, godinu dana stariji...Sladak je, poznamo se, ali ništa previše...
Ali i dalje ja najviše želim onog prvog...A ne smijem željeti njega!!!
Aaaaaaa...nadam se da ću ga danas vidjeti u gradu...:)

| 17:46 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.