utorak, 22.05.2007.

Ciao

Kad sam pogledala datum posljednjeg bloga, shvatila sam koliko dugo nisam pisala. Nije mi žao, ali nekako sam se poželila svog "imaginarnog" društva. Puno se toga promijenilo od posljednjeg posta i zaista ne bi imalo smisla sad naširoko i nagugačko o tome. Najvažnije i najljepše što se dogodilo trentno spava u kolicima pokraj mene, to je moj šestomjesečni sin, na kojeg sam izninmno ponosna. Veslim se što ću pročitati neke vaše nove postove i nadam se da me niste u potpunosti zaboravili. Obećajem sama sebi da ću češće tipkati kad počnem raditi (za 6 mj ;)), prvenstveno jer mi je to zadovoljstvo, a i volim osjećaj napetosti kada šef uđe u moj ured i pogledati što mi je na zaslonu kompa...do tada, a možda i prije šaljem vam veliki pozdrav i veseli osmijeh ;))

| 10:45 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>