Vjerovati radosti...

ponedjeljak, 03.07.2006.

Life is great, God is great

http://www.switchfoot.com/

http://sonicflood.com/home.php

Evo sam vam dao dva linka od bendova koje je nogometaš Kaka naveo kao one koje najčešće sluša, a pripadaju u 'gospel music' čemu ja ne znam točan prijevod, ali pretpostavljam da se radi o duhovnoj glazbi ili pobožnoj i tomu slično.
Ja sam skinuo par pjesma pa mogu reći da su odlični.

Ovih dana ja doživljavam stanovitu promjenu u sebi.
Jedan net poznanik, iz Osijeka je u svojim redovitim molitvama molio i za mene, i možda je i to pomoglo.
Naime, jučer sam bio na krstitkama i čuo sam zanimljivo pripovjedanje svećenika, danas pada kiša, zahladilo je, ja se sjećam filma jednog sa Anthony Hopkinsom gdje je stajao pod kišom i uživao, slušam pjesmu 'Grace Like Rain' i mogu reći kako sam duhovno preporođen uvodi.
Isus je uzeo vodu kao znak krštenja, znak da se čistimo od istočnoga grijeha. I to je upravo savršen znak. Čovjekovo je tijelo izgrađeno većinski od vode i mi u potpunosti ovisimo o njoj, u ovisnosti koja se zove Bog.

Sretan sam danas, dan je kišovit i prohladan, upravo lijep, htio sam ići trčati na kiši, ali kako je pretala pričekat ću da vidim hoće li ponovno početi.
Jučer sam doživio jednu renesansu u komunikaciji između sebe i jedne djevojke, pjevačice u mojoj župi s kojom sam do sada obostrano imao kratki spo, i jednostavno međusobna komunikacija nije išla. Sada je krenula, počeo sam joj 'čitati' misli, imamo slične ukuse za glazbu i filmove, a cura ima prekrasan glas. I ja zahvaljujem Bogu za sve što mi daje ovih dana, dobro i loše jer sve je dio Njegova plana, sve mi on daje iz beskrajne ljubavi. I upravo je nevjerojatno kolika sreća čeka čovjeka koji u Njega vjeruje.

Nikakvu posebnu poruku ne nosi ovaj post, jednostavno sam htio podijeliti svoju sreću sa drugima, nadam se da ćete(ako već niste) i vi jednom trčati na kiši Njegove ljubavi.

Indigo child

- 00:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #