utorak, 28.08.2007.

Koliko

Koliko smotan moraš biti da se porežeš pri brijanju i to na britvicu koja ima zaštitu?
(Dogodilo mi se već stoti put i sad mi curi krv kao blesava.)

Koliko blesav moraš biti da ti se ne da učiti za doktorat koji si želio upisati i koji ti još pri tom masno plaćaju roditelji?
(Ne brini mama, učim svaki dan, nakon što mi ponestanu sve druge stvari za raditi, čak bih i tavan spremala da je u neredu.)


Koliko gladan moraš biti da bi se ustao u tri i dvadeset i u polu snu doslovno progutao dvije šnite kruha s margarinom?
(Noćas me probudila glad, točnije probudilo me zavijane vlastitog stomaka.)

Koliki srećković moraš biti da te baš jedan dan kad se ne javiš u školu traže i zovu, a ne mogu pronaći tvoj broj?
(Taj srećković danas sam ja.)

Koliki maher s novcima moraš biti da ti se barem jedan mjesec dogodi da na vrijeme platiš račun za mobitel?
(I ovaj su mi mjesec poslali poruku upozorenja da podmirim dugove, a jesu brzi, svaki mjesec šalju mi taj upozoravajući sms sve ranije i ranije.)


Koliki karakter moraš biti da izdržiš i ne pojedeš cijelu kutiju sladoleda koja stoji u zamrzivaču?
(Veliki, veliki i još mi uvijek uspijeva.)


Koliko blesavih pitanja možeš smisliti, pitanja na koja ili znaš odgovor ili ti odgovor nije ni potreban?
(Tisuću, pretpostavljam.)

Koliko dugo trebaš podgrijavati grah da se ugriju i svinjske nogice u njemu?
(Dugo, jako dugo, pogotovo ako su nogice velikog obujma.)

Koliko puta. za gore navedene nogice, možeš reći da su nogice kad su u biti noge?
(Četiri.)

Koliko u hrvatskom jeziku postoji unutarnjih razlikovnih obilježja?
(11 pari.)


Koliko je sati?
(14:38)











- 14:16 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.