petak, 29.06.2007.

O dugu i još svačemu

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Baka je dobila povrat duga umirovljenicima i ni manje ni više podijelila
je tu svoju lovu nama unucima! Da, da!
Već smo kupili klimu, čekamo ugrađivanje, a od te love ćemo na jesen
srediti i radijatore, ne možeš bolje!
Jučer sam bila na seminaru, bilo je dobro, samo što sam cijeli seminar, a i
poslije dok sam išla kući, vukla glupi kišobran.
Recite mi! Jeste li ikada vukli sa sobom neki predmet koji vas je više živcirao od kišobrana?
Ne znam ni sama koliko sam puta nabila nekoga, a o odlasku u Konzum da i ne govorim.
Moram si kupiti kabanicu!
Pravila sam za ručak f(s)ilovane paprike, dobro su ispale, ostalo je i za danas!
Što se kuhanja tiče, mogu se udati sto posto!
Sljedeći tjedan počinje nova sezona Čarolije, jedva čekam, nekako mi ta serija začarobira ljeto.
Mislim da uskoro kreću reprize serija pa ću moći utvrđivati gradivo.
Počinjem i učiti, ali hvala bogu imam vremena do jeseni pa ću sve stići!
Na more odlazim krajem sedmog i jedva čekam.
Sanjala sam noćas da hodam s bosancem koji radi na carini i pomaže mi da prošvercam vrećicu
kestenja!!!!!
svaku noć sanjam lude snove.
Kad je bio onaj toplotni udar sanjala sam da sam neandertalac i da živim u špilji, ali da imam klimu.
jučer sam sanjala da sam na Gibonijevom koncertu, a da su tribine u raspadu i da me Gibo bari.


- 08:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.