Stjepan Šuman

29.12.2011., četvrtak

Rad u znanosti 10.dio: AFZ- znanstveni rad

Drugi dio moje djelatnosti bio je znanstveni rad. Na rad na faks sam došao sa skoro gotovim magistarskim studijem kojeg je eto, samo trebalo dovršiti. Sam sam ga platio. Zadnju ratu sam platio nakon što sam dobio rješenje o primanju na faks i nitko mi nije rekao da ne trebam više plaćati jer sam sad djelatnik te ustanove. Nakon upita u računovodstvu o povratu novca bio sam žestoko napadnut. Ali skoncentrirao sam se na snalaženje u novonastaloj situaciji tako da sam taj problem jednostavno preskočio. Kasnije iz svojih izvora saznajem da je moja zadnja rata jednostavno ukradena.
No, mene je brinulo što sa poslijediplomskim. Tadašnji šef pod pritiskom kolega me uputio (sada to smatram prisilom) na pohađanje potpuno novog magistarskog studija-iznova nakon skoro dovršenja ovog što sam ga sam platio. Zašto?
Ti magistarski studiji su, već sam tada zaključio čista praonica novca. Skupi su a ništa tako vrijedno ne dobiješ za ono što si platio, već sve što naučiš odradiš sam. Sva predavanja bi stala u 15 dana nastave. I tolike novce (oko 30.000kn) košta nešto gdje nema ni puta, ni lagoratorija, ništa, samo prezentacija kojih danas ima prepun YouTube.
Mene nije koštala samo nastava, već sam za svako predavanje i ispite morao potegnuti put od 1.000km i platiti spavanje u Zagrebu, tako da je ta cifra dupla.
I unatoč tome, novo radno mjesto, Zavod za ekonomiku, odnosno, njegovo osoblje i šef me prisiliše sve to ostaviti sa strane i upisati novi posliejdiplomski studij. Kasnije saznajem iz svog izvora da su razlog tome skupi honorari koji predavači studija dobivaju. Tako, sa još jednim studentom (sa mnom) njihovi honorari su veći. Inače ja sam mislio da je jedini razlog da me se vrati na nižu stepenicu kako bi kolegica odabrana za uspijeh bila u prednosti u konkurenciji samnom. Jer profesorska mjesta su ograničena pa ako žele kontrolirati tko da postane profesor onda se sve uklapa.
Međutim ja sam ubrzo uspješno položio sve ispite i na tom studiju. Nakon toga dobio sam prijedlog da upišeš MBA studij-nisam htio. I onda nagovor da upišem doktorski, jer ću kao tako prije doktorirati.
Upisao sam doktorski.
Jedan ispit nikako nisam mogao položiti- to je bio ispit profesora iz mog hodnika-mog kolege. Kolokvij sam polagao bezuspješno 7 puta (ako se ne varam), a ispit nikako nisam mogao dogovoriti godinu dana, jer je profesor svaki put kad bi ga pitao za termin rekao da baš ova 3 mjeseca ne može jer ima put itd...put od 2 dana. I zato nije mogao 3 mjeseca održat ispit.
Bez obzira na sve ja sam gurao naprijed.
Istodobno imati 3 nezavršena posijediplomska studija, sve položiti na težak način, i platiti skupo jedan studij-to nije bilo lako.
- 09:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio