jesmoinismo

četvrtak, 18.02.2010.

rat

"dođi ili..."
otišla sam pregovarati o svojoj sudbini
otišla sam, jer sam bila pritisnuta uza zid.

stigla sam naoružana do zuba svojim odlukama, analizama, rezimeima.
bio si potpuno miran i koncentriran.
pustio si me da pričam, slušao ne ispuštajući pogled.
oči su nam bile u jednoj ravnoj crti, suprostavljene.
moje u ratu s tobom, tvoje ustrajne u svojoj želji.

jasno mi je da osvojeno područje nećeš ispustiti iz ruku samo tako,
ali silom koju koristiš izgubićeš me, iako ćeš misliti da si me dobio.
govorim, govorim ...

...

prepuštam se na kraju, konci su opet u tvojim rukama.

na povratku, mislim kako je to moguće: biti u ratu, a odlaziti s bojnog polja
razoružan od silne bliskosti s neprijateljem.

jedna je bitka opet izgubljena.
ovo je rat u kojem neće biti pobjednika.


Photobucket
- 23:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>