Štafeta.....

Da, da..... Uvališe i meni to.... Nažalost.....

1. Bojim se mraka.... Al užasno.... Mislim, ne kad sam doma ili u sobi već onak, mračne ulice.... Osobito Zagrebačka.... Vrlo je zastrašujuća kad ne radi rasvjeta....

2. Obožavam čitat sve osim lektire.... Stvarno volim knjige.... Neki bi na prvi pogled pomislili da ni ne znam čitat, al stvarno uživam u tome.... Pa pošto smo danas u školi radili Cvijet sa raskršća, evo meni dva najdraža citata: " Čovjek vidi da ne vidi, i žali što je vidio. Kada hoću da gledam, zatvaram oči kao vi i gledam u tminu, u sebe." i "Ljubav! Tu je, dakle, ovdje preda mnom, ljubav bjelja od lijera, čišća od glečerskog snijega, pjanija od vina!..... Ljubim, a ne smijem! Moram odlunjati kao krivac, kao zlikovac pred jedinim darom koji mi mogaše dati mučni put...."

3. Volim glazbu i žalim što nisam išla u glazbenu.... To je tak kad hoćeš prkosit roditeljima..... Na kraju požališ, al ima još vremena.... Nadam se..... Htjela bi naučit svirat gitaru i klavir.....

4. Ne znam crtat.... Sve mi još koliko- toliko ide, al crtanje nikako... Ko da imam dvije lijeve ruke... Užas....

5. Pjevam dok hodam..... Znam da je glupo, al to je navika.... Nisam luda (samo ponekad mislim da jesam) iako bi mnogi to mogli pomislit...

6. Želim proputovat cijeli svijet..... Obožavam nove zemlje, kulture, ljude.....

7. Gledala sam Mjesečevu ratnicu i navijala za nju i Masku u smokingu.... Al to je bio stvarno super crtić......

8. Obožavam životinje.... Tigar mi je definitivno najdraža.... Osobito sibirski.....

9. Bojim se vožnje brodom.... Ne volim to ljuljanje i osjećaj da ne mogu nikuda.....

Znam da je trebalo napisat pet stvari, al devet mi je sretan broj....

Danas je u školi bilo super.... Umirala sam od smijeha pod informatikom..... Glupa kitara.... Stvarno se može puno gluposti provalit o tome....

Nastava je počela... Jučer, a opet imam osjećaj kao da idem već mjesecima.... Bezveze.... Ma ok je ta škola, samo mi malo fali da budem sama... Ovako si pola dana stalno okružen ljudima, a katkad ti to stvaarno ne treba....

Nisam mislila još pisat post jer nemam vremena, al me ta štafeta zeznula.... Moram se spremat za školsko iz kemije, a nemam pojma.... A idem pisat hrvatski da mogu sutra spavat do dvanaest..... Jeeeeee, spavanje.......

Joj da..... Štafetu predajem: Brooke, Jeci, Ana- mariji, Dubrovčanki i Sari...... Pa ko voli nek izvoli.......

16.01.2007. u 19:38 | Komentiraj (19) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@


Free Music

Free Music



Free Music

Msn: adriana.2902@hotmail.com


Ovoliko vas je tu bilo od 24.1.2007.
Free Counters
Free Counters