Šišmišelini memoari

nedjelja, 24.04.2005.

Alter ego & stuff...

Oho! Pa ima već tjedan dana da nisam svoj doprinos ostavila na blogu. Eto, nikako da stignem, a i komp mi je stvara probleme! Zločko jedan!

Party TimeI tako, četvrtak mi je brzo došao, a s njim i bal. Okupile se curke kod mene pa smo nabacile šminku, obukle se i krenile. Moram odmah reć da je bilo - SUPER! Bolje nego što sam očekivala! Puno bolje!!!! Uglavnom, pivali su nam Luka Nižetić i Jole. Bila sam malo skeptična prema tome (jer nije baš da ih slušam), ali na kraju je dobro ispalo. U Kvarneru smo bili do 2, a onda je tribalo ić do Hemingwaya na after party. I krenile mi tamo, i to kroz park, pa nam je tribalo malo više vrimena da nam tanke pete svladaju kamenčiće. Tamo smo bile negdi do 4. Ma bila bi ja i duže, ali nemaju svi izdržljivosti i snage ko ja, pa kad je frendica zaspala u separeu, odlučile smo otić kući. Sve u svemu, legla sam oko 7, a ustala oko podne, pa se obukla i pravac - kava. Zaključak: bilo mi je skroz lipo, za 5!

Sad kad je i to gotovo triba se opet vratit u svakodnevicu - triba se bacit na knjigu i zapet! :))

Opet nisam sinoć bila vanka, ali ovaj put mi nije bilo žao. Toliko sam bila vani prošli tjedan, gori - doli i po Rijeci i po Opatiji da nisam ni stigla razmišljat o suboti. Legla sam na kauč i odlučila provest većer sa gospodinom Pittom i gospodinom Nortonom u Klubu boraca. I, moram reć, da mi je film svaki put sve bolji. Nego, potaknuta filmom, počela sam razmišljat: kakav bi bija moj alter ego? Jer, zapravo, koliko god mislili da sebe poznajemo, opet se znamo iznenadit. A to mi se u zadnje vrime događa svaki dan. Ali ne mogu reć da sam nekad potpuna suprotnost sebi. Mislim, da smo zapravo svi mi istodobno i mi i naš alter ego (ovo je jedna od onih rečenica koje nikad ne nađu smisao). Život je u svakome od nas kao ples dviju osobnosti - jedna je smirena, a druga divlja. (eh, jake li filozofije)!

Mislim da je već očito, iz gore napisanog, da me nešto muči. Svako toliko mi se dogodi da dođem do križanja i kad triba odlučit kojim putem krenit nisam uvik sigurna u svoj izbor. Gotovo da poželim živit u nekom svijetu u kojem svi odgovori već postoje, u kojem nema magle i sve je kristalno čisto. Ali, opet, u takvom svijetu ne bi bilo iznenadnih obrata, ne bi bilo one energije koja me tjera naprijed, bez obzira na ishod, ne bi bilo adrenalina, leptirića u trbuhu, a čemu onda sve to...

Evo sad par pametnih, potaknutih mojim trenutačnim raspoloženjem (al` im ne znam autora):

Kad bi mogli živjeti bez strasti, ne bi osjećali bol, ali bili bismo mrtvi.
Doista mrtvi.


Prepreke su ono što čovjek vidi kad makne pogled sa cilja!


I na kraju iz "Kluba boraca":

Tek kada izgubimo sve, slobodni smo da napravimo bilo što!


To bi bilo to za today!

A sad, lipi moji, idem pogledat vaše blogove i komentirat, da nadoknadim propušteno!
Bunch of kisses by Šišmišela! :)) Love Drops


- 19:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali