sinner´s blog...

srijeda, 27.05.2009.

Svibanjsko Ludilo - sa slikama te impresijama!

...daklem gadno se ulijenih glede bloga.

a evo i zašto.

Svibanj je bio ludilo. Doslovno - posla preko glave i to ako ne računamo predizbornu kampanju. Naime u dragom mi obitavalištu, da ne kažem gradu je uz ostalo održavan i Festival glumca i još par kulturnih događanja, no da krenemo redom:

Photobucket

(situacija ispred dvorane...)

Photobucket

(...situacija u dvorani. I male crne haljine koje uvijek savršeno pale u ovakvim situacijama...)

Photobucket

(...domaćin festivala, Boris Miholjević prije nego je krenuo objašnjavti zašto i kako se ustvari glumci klanjaju publici i protom umalo opao u prvi red gledališta na župana i ostale visoke i niske uzvanike)

Pa je potom uslijedila prva predstava u programu – „Rogonje“ Teatra Gavran

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Par dana kasnije, uslijedilo je obilježavanje međunarodnog dana muzeja, i to na otvorenom, na ugodnih 30 stupnjeva i sa rojem komaraca u večernjim i popodnevnim satima.

Photobucket

(mlada lokalna umjetnica, šatro nešto čita, ustvari samo čeka da se od njenog štand makne znojavi novinar koji dahće od vručine ko seksualni prijestupnik na sajmu erotike...)

Photobucket

(ova je pobjegla na vrijeme...)

Photobucket

(radionica raku keramike, koja se koliko sam skužio prvo mijesi, pa kuha pa peče pa dinsta sa lukom i preliva bešamelom ili tako nešto. Fora izgleda ali se nisam dugo zadržao jerbo je majstor radio kraj peći koja je ionako ugodnoj temperaturi dodavala kojih 50 stupnjeva...)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

(..još malo lokalnih umjetnika...)

Photobucket

(...uzvanici, šator sa gudizima i roj komaraca. Inače bilo je šampanjca, jagoda a ja se nabrijao na neku konkretnu klopu, makar kanapejčiće...prokleta recesija)

Photobucket

(...lokalni KUD vs moderna tehnologija...)

Photobucket

(„...pucajteeee u tanburašeeee...ili špricajte komaaarceeee...“ sa pol litre krvi manje napuštam svečanost...)

Dan kasnije je uslijedila druga predstava u programu festivala, monodrama „Priredba“ Ilije Zovka :

Photobucket

Photobucket

Photobucket

..koju sam sa guštom pogledao. I bio bi veći gušt da je netko publici rekao da ugasi ili makar stiša mobitele. Ovako je zvučalo ko da nastupa u call-centru neke telekompanije.

Pa potom „Zbrka“ Epilog Teatra

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

..koja je bila podnošljivija za pogledat. Sitnih desetak poziva.

I četvrta predstava – „Kaćuše“ vinkovačkog gradskog kazališta :

Photobucket

(..o da. To je guzica Helene Minić sa petokrakom. Zašto koji kua nemam neku zumčinu na fotiću,jbmu..)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

...inače ova predstava je moj favorit od 4 koje sam pogledao i to ne samo zbog koka.

E tu se negdje pored ovih silnih kulturnih događanja zadesila i subota pa sam se onako istresiran nekulturno napio, pa su me morali smirivati preodgojnim metodama:

Photobucket

(„..šasito reko o mojoj curi? Saću te isprepičkat!...“)

Photobucket

(...zbog tekile se ovog ne sjećam da je uopće slikano, ali sam se slikao sa bivšom i trenutnom honorarnom suradnicom firme...)

Dan kasnije sam mamuran ko čep pohodio Majpan, tj. Svečanost rušenja svibanjskog stabla, tj, ovog čuda tu:

Photobucket

Iza simboličnih šumarskih poduhvata je slijedio kulturno umjetnički program:

Photobucket

..pa plesnjak na otvorenom...

Photobucket

...sa kojega sam zbrisao jerbo su me mamili šankovi a onakom mamurnom mi ne bi puno trebalo.

No vraćamo se na festival glumca, dan kasnije je održana svečanost zatvaranja te podjele nagrada:

Photobucket

(...i jope čika Boris pozdravlja nazočne pričom koje se ne sjećam u potpunosti ali je imala lajtmotive njegovog djevojačkog prezimena, visine glumica u RH i kiropraktičarstva. Zapanjeni pogled čika tamburaša iza dovoljno govori. Ove dvije su glumice pa su valjda navikle)

Photobucket

(Judita Franković prima nagradu za ulogu u predstavi „Judith French“, sveudilj se cmačući...)

Photobucket

(...zafaljuje žiriju, publici, redateljici, dečku...“...me love you long time, hihihihi...“)

Photobucket

(Aida Bukvić i nagrada za „Djecu sa CNN-a“, inače najbolju predstavu festivala po izboru žirija..)

Photobucket

(...i jope Aida, čisto zbog toga što mi je simpatična.)

Nakon toga su uslijedili tamburaši i Blanka Došen:

Photobucket

(„...alo điberu uštimaj to, ako je to G ja sam plavuša...“)

..pa je ondak nestalo struje. Pa došlo. Pa sam ja otišao zgrožen činjenicom da nema mukte cuge za novinare. Jebena recesija.

Eto gdje sam ja proveo cijeli mjesec. A evo kako sam radio te iste vijesti. Morali su me svezati za stol :

Photobucket

...a lipanj će biti još zanimljiviji.

I´ll keep you updated.

Pozdraf!



27.05.2009. u 12:13 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr