sinner´s blog...

četvrtak, 21.02.2008.

STOTKA!

...ne mrem bilivit...da sam uspio dogurati do stotog posta...

dakle - u proteklih par mjeseci sam napisao i objavio uz ostalo :

- pomalo već dosadne postove o glazbi (jebiga frik..),uglavnom predstavljanja relativno nepoznatih bendova (a toga zahvaljujući mojoj rastućoj glazbenoj zbirkici ima još za bar stotinjak postova), vlastite glazbe, rada sa bendom...

- neke pomalo čudne postove (..uglavnom kad me opuca mood swing ilitiga muški pms)

- moja osobna mišljenja o svijetu koji me okružuje - proizvod malo čudnog pogleda na svijet (bar po mišljenju "normalne većine") zbog kojega sam svojedobno baniran na par foruma i zbog kojega me u mom malenom gradiću smatraju frikom, sotonistom, narkomanom, dilejom, propalitetom i izuzetno neozbiljnom osobom za svoje godine, dvojbenih političkih, nacionalnih i religioznih stajališta (brat i ja smo se na zadnjem popisu stanovništva htjeli izjasniti kao Eskimi budističke vjeroispovjesti..al nam gospođa popisateljica nije dopustila)
Za što me živo zaboli.

- moje osobne probleme i situacije...za koje nisam tražio savjete ali sam ih dobio i na tome sam zahvalan čitateljima bloga...

- jednu priču - zbog koje sam i otvorio blog!

naime htio sam otvoriti blog na kojem bih pisao isključivo priče ali mi se činilo nekako presuho i nezanimljivo...a osim toga nisam ozbiljnije pisao nešto od srednje škole i zadaćnica...koje su redovno završavale peticama i često bile čitane (na moj sveopći užas) pred razredom...

- pošto sam se prvo vrijeme batrgao sa sučeljem i raznoraznim linkovima i embedima, prvi postovi baš i nisu nešto posebno prelinkani...ali zato su idući prepuni linkova..treba samo malo klikati po posebno istaknutim dijelovima teksta ili po slikama...

- najčešće postove radim na brzinu (par minutica) i direktno - bez kopiranja iz Worda ili Wordpada - tekstovi su prepuni grešaka za što se unaprijed ispričavam. Nisam nepismen, samo malo šlampav...i mislim da imam rijedak poremećaj zvan "tipkovnična disleksija" - tj. imam namjeru napisati nešto a ispadne nešto sasvim drugo...

- namjerno nigdje na blogu nema niti jedne moje fotografije (ustvari ima ih...ali ni na jednoj me nema onako da se fino vidim pa da na ulici možete uprti prstom u mene) - ne želim se eksponirati...ili sam stidljiv.

- nemam one silne pizdarije tipa brojač posjeta, sat, neki fancy dizajn...volim jednostavne i diskretne stvari...jedino što moram pojačati box sa linkovima jer sam zapazio par izuzetno zanimljivih blogova i sajtova koje redovno pratim...

- ovaj blog ovako zbrda zdola (bez nekakvog posebnog lajtmotiva) je pomalo odraz moje ličnosti...zanima me mali milijun stvari i uvijek nastojim mijenjati sebe i tražiti nešto novo. zato uskoro očekujte postove o npr. makrameu, poljoprivredi i perikama u dobu od francuske revolucije ovamo...


dakle - to je to. do idućeg obilježavanja (da li će to biti 150, 200 ili 1000 nevažno...) pozdrav.

21.02.2008. u 10:36 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr