sinner´s blog...

petak, 19.10.2007.

Am I gay? (ogled o muškosti ili da li sam peder ili pederčina?)

Enivej...nakon malo zabrinjavajućeg naslova službena izjava :

NISAM GAY. ALI NISAM NI HOMOFOB.

da pojasnim...nisam gay iz jednostavnog razloga : NE PRIVLAČE ME MUŠKI.

ALI...(kakve drame daje ovaj caps lock...) po očima okoline - jesam.
Zbunjujuće, zar ne?

Dakle da sad ne krenem lamentirati o malograđanstvu i uskogudnosti navedene okoline (mali provincijski učmali gradić...baziran na poljoprivredi, PPDS-u i svemu ostalom što ide uz to...) jednostavno ću sam sebi davati bodove za ono što ljudi smatraju da je gayish in me (prikladni roze font) a za ono što je onako zdravorvacki - muško.(prikladni...dovraga što je prikladna muška boja? ajde crvena)

khm...pa da krenemo:

1. nisam bio u vojsci - bod no 1...ali iz zdravstvenih razloga - bod no 1

2. ne volim nogomet - bod 2 ... ali zato volim neke druge sportove...F1 ili košarku npr. - bod 2

3. neoženjen sam sa ohoho godinica - bod 3 ... ali sam zato non stop (hvalite me usta moja) u nekim vezama i vezicama - bod 3

4. uz ostalo bavim se glazbom - bod 4 ....ali lupam bubanj...pa dovraga postoji li muškiji instrument!? - bod 4

5. tetoviran sam i pirsan - bod 5 ... hehehe znači pola države sa JNA tatuima i naušnicama su gay...što li - bod 5

6. baš i nemam nešto puno muških prijatelja - ...ali zato imam tonu prijateljica - jednostavno lakše nalazim zajednički jezik sa ženama (ovo je već zvučalo zabrinjavajuće, za obrazloženje otići na stavku o nevoljenju nogometa) - ovdje si neću uopće davati bodove...ma dovraga - po mišljenju okolice bod 6, po mom bod 6

7. volim čitati i to ne tikete za fakn kladionicu (što isto nikada nisam napravio...da da postoji osoba u Hrvatskoj koja nikada u životu se nije kladila u sportskoj kladionici!) ista situacija kao na 6

8. volim i slikati/crtati, gledati filmove...općenito umjetnost me zanima...ista situacija kao na 6

9. nije mi bed rasplakati se...ko ga jebe bolje i to nego da gutam pa puknem...ili to ima veze sa horoskopskim znakom (Rak) - same as at 6

itd itd itd...

naime na pisanje ovog posta me je potaklo jedno pitanje od jedne mlade dame koja me je mrtvo hladno pitala : JA SAM ČULA DA SI TI PEDER? JESI TI PEDER?
na što sam ja mrtvo hladno odgovorio : NE SRCE JA SAM PEDERČINA!

dakle...po meni zbir bodova je pola pola...što bi značilo...što do vraga?

ostavljam vama na procjenu...slobodno me bodujte pa što prevagne...KOMENTARI SU DOBRODOŠLI...

19.10.2007. u 19:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr