četvrtak, 25.10.2012.

DESETI PUT

Devet je puta kucnuo sat,
Devet je puta lupnuo bat,
Devet je puta grlica guknula,
Devet je puta suza kapnula,
Već devet noći čekam te
Hoćeš li doći do mene.

Devet sam puta uzdahnula teško
Dok mjesec se pun sa neba smješk'o.
Devet jecaja čulo se
Iz moje hladne sobice.

Čekah te zalud! Došao nisi!
Sad drugu djevojku traži si!

Kada deseti put će sat kucnuti,
Kada deseti put će grlica guknuti,
Drugoga momka ja ću grlititi,
Drugoga momka ja ću ljubiti.

- 17:39 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

pjesmu, radost, smijeh i stihove,
tugu, bol, suze i krikove,
uvijek ćeš u kompletu dobiti-
to se neće nikada promijeniti

Hrabrost i nada

Čuvajte svoj život i borite se
za svoje ideale, jer samo dok
smo živi postoji mogućnost da
nam se želje ostvare

cijenite sebe, ali ne podcjenjujte druge
i ne vjerujte slatkorječivim tipovima

Linkovi

Blog.hr
http://v-majer.bloger.index.hr/
pjesmadusemoje.blog.hr
zorislav-pjesnik.blog.hr
pjesnici.blog.hr
društvo pjesnika Antun Ivanošić, Osijek