Linkovi
Blog.hr
KOCKA



klikni i slušaj

online
17.11.05 23.00
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


SVAŠTA NEŠTO

nedjelja, 16.04.2006.

Sjećanja na Uskrse iz djetinjstva

Živjela sam u maloj drvenoj kućici. Mama je kao i danas pred veće blagdane radila generalku po kući pa je sve bilo bijelo i posebno čisto. Uz to ne sjećam se da je ikada za Uskrs padala kiša, već naprotiv, uvijek je to bio predivan proljetni dan.Sunce je bliještalo u punom sjaju, a zrak je bio svjež i čist. Ispod kuhinjskog prozora bio je grm žutih narcisa koje su predivno mirisale. Kad bi se digla prvo je na redu bilo čestitanje, a zatim bi se brzo umila, obukla i jurnula van. Moj zec uvijek je u te narcise ostavljao šarena jaja, i to gotovo tokom cijelog dana tako da sam svako malo obilazila grm vireći ima li još koje jaje. Zeca, pogađate, nikada nisam srela bio je lukav.

I dan danas volim Uskrs, nema više mog grma narcisa ni moje drvene kućice. Za šarena jaja uvijek se pobrinem sama i uživam gledati malene dok traže gdje im je zeko ostavio jaja.
SRETAN VAM USKRS !!!

- 07:00 - Reci (14) - Nemoj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE MOJE
MOJ NAJDRAŽI CITAT
Ljubav je najplemenitiji osjećaj koji i najinteligentnijeg čovjeka pravi najvećom budalom


MOJI FOTO ALBUMI

MOJI STIHOVI:

********************
........
Jedino nebo vidi
moju tugu...
.... i ono tužno je.
Vidi i moje suze....
....i plače samnom.

********************
Njemu

Kada jednog dana
ti se sjetiš mene,
i kada ti umjesto vode
venama krv krene,
i ako shvatiš koliko sam
te zapravo voljela
ne traži me
nebih to željela.
Riječi tvoje
previše su bile teške
Čak i da me moliš ,
Ne mogu ti više
opraštati greške.

*********************
.......
Nikad nismo imali razloga
za početak,
a počeli smo.
Isto tako nemamo razloga
za kraj,
a završili smo.
A ja te još uvjek volim....

**********************

.......
Evo mene,
no na žalost daleko od tebe.
Morat ću pisati nebulozu
dok ne smislim neku prozu.

**********************
........
Da mi je samo na tren
ući u tvoje misli,
samo na tren
postati nevidljiva,
samo tren
ušetati u tvoje snove...
Zanima me
jesam li možda tamo,
jer čini mi se da sam se
negdje izgubila.......