23.07.2006., nedjelja

Povratak

Evo me, vratila sam se mah
Kao što sam i pretpostavila, na internet, televiziju i novine nisam niti pomislila.. Većinu vremena sam provela u prirodi i maksimalno uživala u bojama, mirisima, zvukovima.. Samim time, sada prvi put čitam vaše komentare na prethodni post.. Nemate pojma kako ste me razveselili! yes Hvala svima od srca, jako ste dragi yes Sve vaše i moje želje su se ostvarile.. Bilo mi je zaista prekrasno! Srce mi je ispunjeno i konačno mirno. (Vjerovatno ne zadugo smijeh)
Snimila sam puuuno fotki i ,naravno, nosila fotić svugdje sa sobom wink Jedva čekam da svoje ushićenje podijelim s vama tako da prvi post vezan za ovo putovanje slijedi već sutra, a možda i večeras (da, toliko sam nestrpljiva).Idem se sad malo odmoriti i okrijepiti.. put je bio fizički naporan (prešli smo ukupno 2000 km). Kod vas sigurno ima svašta novog.. potrudit ću se što prije navratiti do svakoga posebno yes Pozdrav svima!

mahmah

- 20:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #


by Nohch

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams