< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (23)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

RANCH BUBAČ

U zelenilu Učke, svega kilometar od bivšeg odmarališta "Ina" nalazi se Bubač ranch.

Novim jahačima nudimo obuku u par tisuća kvadrata velikom manježu, a onima koji su već stabilni u sedlu terensko jahanje uz stručnu pratnju.

Naši konji izuzetno su mirni i poslušni i Idealni za jahače početnike i za djecu.

Kilometri staza duž Parka prirode Učka sa izuzetnim prirodnim ljepotama zadovoljiti će jahače svih uzrasta i znanja jahanja.

Da bi boravak na Bubač ranchu bio jednako ugodan i onima koji dolaze u pratnji jahača nudimo osvježenje uz domaća pića u hladu stoljetne šume.

ukratko o meni...i linkoviii

ukratko o meni..: zovem se Ana. Jašem konje već šest godina..Imam svoja dva konja Rikija i Luckya. Obožavam sve životinje .... I tako.. ne volim bahate i hvalisave...Inace moj msn je: anna_40001@hotmail.com
LINKOVI
moji blogvi
moj blog za školu.. nije baš u pokretu
blog na bloger.hr

blogovi
Marcela....super blog!!!
xx....Dora.....xx
xx..Sarah..xx
morate pogledat blog i s bloga nemojte otici ako nesto ne procitate...
ljubitelji konja
konj!
lydy
horses with me
Doria

love_robi
Horse fan
world of horses
Our destiny are horses
Dee Dee
lolchuga_13
NEMA VIŠE LINKOVA....

od sada možete i glasat za moj blog
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
koliko vas je došlo od 19.7.2007-10:06
hit counter

hit counter


ime-ana
prezime-nije važno
hobi-jahanje,crtanje,veslanje,odbojka
volim(obožavam)-obožavam konje!!pogotovo sa ranch bubača.
ne volim-bahate ljude,nenormalne ili pak pre smotane
o ranchu- na ranchu ima 16konja dva ždrijebca i sad čekamo treče.
Friendster images

Friendster images



Images for your blog

Images for your blog


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Customize your blog

Customize your blog


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file



Cursors




Custom TShirt Generator





ponedjeljak, 20.08.2007.

subota i nedelja

Subota:
došla sam na ranch oko 11 konji su se vratili s paše i sve oke. ja sam pitala đanija ako mogu ić jahat do odmarališta i on mi je odpustio. išla sam na sokola bio je priličn miran. sve sam trčala za gore i za dole tako da sam za rekordnih deset minuta bila već na ranchu. onda je došla mia. vratila se s grupom jedan sat. pa smo se ja i ona malo zezale. ne zadugo poslije došle su nensi i natali. ja sam se većinom zezala s nensi. radili smo balončiće i bilo je super!!!ja sam večinu vremena bila na rikiju mislim samo sam sjedila na njemu. kasnije oko 19:30 je došao moj tata pa sam mu rekla kao što mu svaki put kažem sad ćeš čekat do 20:00 poslije 15 min smo već svi bili na konjima. ja sam išla na sokola jer riki nije bio osedlan. a i već mu je bilo dosta pa......
imam slike od subote nisam ih još skinula pa kad budem ću ih stavit
nedelja:
došla sam na ranch u 11 konji se nisu vratili s paše. bio je samo brnjo ja sam ga zasedlala i ljudi su išli jahat. pa oke idemo vodit. gužvica je prošla konji su došli. ja sam išla zasedlat rikija. i zasedlala sam sokola ali ja mislim da sam još nekog zasedlala.onda sam opet išla vodit.vodila sam do dva kad sam išla na rikija u krug s još jednom mojom frendicom. prvi krug je bio super i galopirali smo i kasali. onda je počeo zezat. ako se njega ne vodi u krugu on neće krenut. ide unazad i počinje se propinjat ali ne visoko. ja sam ga spremila i meni dođe đani i evo ti korbač i budi oštra! ja sam se popela opet na njega i idemo jako sam ga opalila i dalje niš idemo još i tako par uto dok se nije išao propinjat kad se počeo propinjatz ja sam ga još jednom jače lupila i išao je da će ić u krug ali niš opet unazad i onda je đani prišao do mene nije rekao niš samo se smijao ja sam sišla on se popeo i onda mu riki baš prpinjao ali ga je uspio pokrenut. ja sam išla na brnjota i na početku je bio dobar. ali onda je pored nas prošišao u galopu riki s đanijem brnjo je ubrzao i baš je došao jedan dio gdje je kao korito ali je zemlja onako ide se prvo dolje pa gore. brnjotu sam povukla uzde da stane ali niš on se nekako spotaknuo i da meni nisu noge ostale u uzengama odletila bih i razbila bih si glavu. ja sam mu došla skroz na glavu neznam kako ali u tom sam trenutku bila toliko sposobna da sam se odgurnula od njegovog vrata i vratila se na sedlo. eekeekon se popeo i još kasnije trčaonut. ja sam ga tako jako povukla da stane da je isti čas stao. ja sam otišla s njim na mjesto gdje inače jedu konji koji su u krugu. sišla sam s njega zavezala sam ga za drvo i sjela sam u sijeno od tog straha od tog šoka ja sam se rasplakalanorolleyes normalno nisam dugo plakala već je došao đani i počeo me zezat.kad sam bila bolje zajahala sam na brnju i još galopirala do ograde. i omah sam išla vodit.sve sam vodila do nekih 19:20 onda sam bila sa miom. zezale smo se pričale (ležale smo na travi u manježu) i kad smo se digle otišle smo do ograde bilzu kučice i evo đanija tamo smo se zezali s njim pa u kučicu ja sam pila colu i plesala s miom i ond a smo išli doma ja sam išla s ružicom a išla je i mia tako da je bilo super.
slike će dakle od subote biti ubrzo
nemam od nedelje.
pozz

EDIT:(18.8.2007)(neke su slike mutne ali neznam stvarno zašto negdje sam mrdala ruku jer su koji bježali od fotoa pa sam ih lovila ali neke bi trebale biti oštre a mutne su
ari
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

naši balončići
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

beba
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

beba i malena
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

malena (mića)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

stela i riki

stela bježi
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
stela papa
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
riki žnjopa
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
joj koja je to njuškica!!!cerekcerekcerek
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

konji na jednu stranu
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
konji na drugu stranu
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

........
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

konji
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

crni lucky
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
brnjo
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
bijeli lucky
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

roko spava
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

sokol
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

riđan i nensi
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
pa evo pozz ljudi uživajte!!!partypartymahwave




| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.