Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

srijeda, 05.12.2007.

Saga o WidgetBucksu

Eto izdopisivali se WidgetBucks i ja i na kraju završilo sretno za mene.

Ovako je to sve izgledalo. Prvo sam dobio mail od njih u kojemu piše da sam izbačen zbog click frauda. Ja vijest mirno primio, reko, sigurno neka greška u sustavu. A još uvijek sam se mogao ulogirati i pogledati svoj račun. Napisao ja njima mail, objasnio da sam pročitao pravila uzduž i poprijeko, znam šta se smije raditi a šta ne smije i nemoguće je da sam napravio nešto protiv tih pravila. Poslao sam mail i čekao 15 dana na odgovor.

Dobro je, mislio sam da mi se neće ni javiti. Napisali mi u mailu da mi je račun suspendiran zbog velikog broja invalidnih klikova na moje oglase i da su mi poslali mail u kojemu su mi objasnili zašto sam suspendiran. Pa znam da su mi poslali mail, šta mi to bezveze govore, da ne znam da su mi ga poslali ne bismo ni vodili taj razgovor.

Ništa, napišem ja opet da ja ne mogu utjecati na ponašanje mojih posjetitelja pa ne može biti moja krivica ako netko klikne puno puta na oglas. Predložim im neka mi maknu sve pare sa računa ali neka me prime nazad unutra. I pošaljem ja to.

Ovaj put sam čekao samo tri dana. Kažu mi da im pošaljem svoju mail adresu s kojom sam registriran na WidgetBucks i da će investigirati situaciju. A mi se dopisujemo preko njihovog support sustava i mail adresu sam im napisao u prvom mailu i ta adresa piše još uvijek na dnu. Ali ajde, možda se osobi ne da scroolat i pročitati otpočetka naš razgovor, napišem ja opet svoju mail adresu, zahvalim im se i pošaljem.

Ovaj put čekam samo dva dana. Podrška im se popravlja naočigled. Piše u mailu da mi je račun already reaktiviran i da im javim ako imam problema sa logiranjem. Pa šta onda vodimo ovaj razgovor ako mi je račun already reaktiviran. Hvala i doviđenja. Pare su mi još u računu :)

I tako, sad čekam kad će biti prvi datum isplate da mi stigne moj check. Živi bili pa vidjeli.

A sad što se tiče njihove najave da će hrvatske webmastere i blogere isplaćivati po CPM sistemu, ne mislim ništa dobro o tome. Ovih dana sam isprobavao CPXInteractive CPM oglase. U statistikama se može vidjeti koliki je CPM za pojedine regije. Istočna Europa = 0.0113 USD za 1000 impressiona. Toliko njima vrijede surferi sa ovih prostora. Koliko će vrijedit WidgetBucksu, vidjet ćemo, ali da će puno više od toga ne bih se baš kladio.

Ali ajde, bili su fer pa su me primili nazad, dat ću im još jednu šansu. Ako se niste registrirali na WidgetBucks registrirajte se, pošto je to jedan od malobrojnih koji su voljni prikazivati oglase na hrvatskim stranicama. Po kojoj cijeni, vidjet ćemo uskoro.
- 23:00 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom