Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

nedjelja, 14.10.2007.

Rajčica iz rukava - kako vidjeti puni referring url u Google Analyticsu

Ne znam jeli vama ali meni je oduvijek jako smetalo što u Google Analyticsu nisam mogao vidjeti cijeli url nego bi vidio samo nešto ovakvo:
http://www.domena.com/forum/showthread.php

Netko je na nekom forumu napisao nešto o mojoj stranici a ja ne znam šta piše, pojeo bi se od znatiželje. Da bude još gore forum mogu pretraživati samo registrirani korisnici a ja lijen registrirati se samo zbog te sitnice.

I jučer se ja sjetio progooglat o tome i našao rješenje problema koje ću vam sada prenijeti.

Kada se ulogiramo u Google Analytics u donjem desnom uglu imamo link Filter Manager koji kliknemo.
Google Analytics Filters

Tu kliknemo na Add Filter i napravimo ovakav filter:
Google Analytics Gotov Filter

No sa ovim filterom nećemo moći gledati statistike koje nam je Google Analytics do sada sakupio nego samo one koje će skupiti od ovog trenutka pa na dalje. To znači da ćemo prve rezultate moći vidjeti tek nakon par sati.

Da bismo vidjeli puni referring url kliknemo na domenu za koju želimo vidjeti statistike i zatim kliknemo u lijevom izborniku na Visitors pa na User-Defined.
Google Analytics cijeli url

Sada mogu bez muke saznati šta je netko napisao o mojoj stranici na forumu ;)
- 14:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom