Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pegy

Marketing

Cedevita

Ili - kako napraviti kretenoidnu reklamu?

Image Hosted by ImageShack.us Dobiti upalu mokraćnih puteva baš i nije teško. No odlazak liječniku uz pripisivanje adekvatne terapije vjerojatno će vrlo brzo riješiti problem. Lako je moguće da će vam liječnik pri tom spomenuti i pijenje nekog od uroloških čajeva. I onda dolazim do pitanja – što ako vam preporuči Uvin H čaj?

Bože mili, vidjeli ste onu kretenoidnu reklamu? Reklamu u kojoj mlada cura svoje probleme vezane za mokraćne puteve rješava upravo tim čajem šaljući poruku kako pijući taj čaj:

- MOŽETE hodati bosi (valjda i u vrijeme liječenja i kasnije),
- MOŽETE razgolititi bubrege pokazujući pri tom i predivnost trbuha, jajnika i zdjelice,
- MOŽETE izbjegavati malo kompaktnije i čvršće pamučne gaćice ili tamo neke grozne gaće koje sliče na one Bridget Jones uz sugestiju da su i tange sasvim dozvoljene,

jer kakve sve to zapravo ima veze s upalom mokraćnih puteva? Štoviše, cura na kraju kaže otprilike «e baš ću hodati bosa po pločicama».

Sjetilo me ovo na reklamu o kojoj sam davno pisala na ovim stranicama, T-com-ov proizvod koji je sugerirao muškarcima atraktivne mlade ljubavnice prikazujući žene kao nešto dosadno i neseksi s viklerima na glavi.

Ne znam što dodati osim da neki proizvođači, a ovaj je put to Cedevita, po cijenu zarade stvarno potcjenjuju prosječnog gledatelja (tj. potencijalnog kupca). Osim toga, mladima šalju poruke koje su doslovno van pameti. Ali baš ono doslovno.


Post je objavljen 02.12.2006. u 20:20 sati.