Ili - kako napraviti kretenoidnu reklamu?
Dobiti upalu mokraćnih puteva baš i nije teško. No odlazak liječniku uz pripisivanje adekvatne terapije vjerojatno će vrlo brzo riješiti problem. Lako je moguće da će vam liječnik pri tom spomenuti i pijenje nekog od uroloških čajeva. I onda dolazim do pitanja – što ako vam preporuči Uvin H čaj?
Bože mili, vidjeli ste onu kretenoidnu reklamu? Reklamu u kojoj mlada cura svoje probleme vezane za mokraćne puteve rješava upravo tim čajem šaljući poruku kako pijući taj čaj:
- MOŽETE hodati bosi (valjda i u vrijeme liječenja i kasnije),
- MOŽETE razgolititi bubrege pokazujući pri tom i predivnost trbuha, jajnika i zdjelice,
- MOŽETE izbjegavati malo kompaktnije i čvršće pamučne gaćice ili tamo neke grozne gaće koje sliče na one Bridget Jones uz sugestiju da su i tange sasvim dozvoljene,
jer kakve sve to zapravo ima veze s upalom mokraćnih puteva? Štoviše, cura na kraju kaže otprilike «e baš ću hodati bosa po pločicama».
Sjetilo me ovo na reklamu o kojoj sam davno pisala na ovim stranicama, T-com-ov proizvod koji je sugerirao muškarcima atraktivne mlade ljubavnice prikazujući žene kao nešto dosadno i neseksi s viklerima na glavi.
Ne znam što dodati osim da neki proizvođači, a ovaj je put to Cedevita, po cijenu zarade stvarno potcjenjuju prosječnog gledatelja (tj. potencijalnog kupca). Osim toga, mladima šalju poruke koje su doslovno van pameti. Ali baš ono doslovno.