Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/speediman

Marketing

Volvo C30

Image Hosted by ImageShack.us
Iz dizajnerske radionice Volva stiže novi C30 Projekt, koji napokon i mlađim kupcima daje dobar razlog da nabave svoj “vlastiti” Volvo. Tijekom rada na razvoju projekta C30, Volvo Cars je organizirao posebne centre za potrošače u nekoliko europskih zemalja. Mladi urbani poslovni ljudi sa strelovitim karijerama i intenzivnim životnim stilom pozvani su da u Volvu ocijene i daju komentare o dizajnu novog automobila te njegovim tehničkim karakteristikama. “Svjesni smo da postoji veliki broj mladih i uspješnih ljudi koje privlači naš brand, ali koji još uvijek ne mogu pronaći baš onaj Volvo model koji bi odgovarao njihovom ukusu i životnom stilu. Volvo C30 Design Concept razvijen je upravo za tu grupu kupaca,” ističe Fredrik Arp, Predsjednik i Izvršni direktor Volvo Cars korporacije.
Image Hosted by ImageShack.us
Volvo se usredotočio na samce i parove bez djece koji u automobilu vide produžetak svog nesputanog životnog stila. Kada oni kupuju odjeću, ukrašavaju svoje domove ili nabavljaju kućnu elektroniku, dizajn i brand su im posebno važni faktori – čak dotle da i automobile izabiru po istom kriteriju. „Ovi se kupci kreću brzom trakom života jureći od kuće do posla, od sastanka do teretane, od omiljenih restorana do noćnih klubova u gradu. Mnogi od njih opisuju svoj idealni automobil kao jurilicu – okretan automobil koji će ih odvesti baš tamo gdje to žele. Njih zanima atraktivan auto dizajn i zabavne vozne karakteristike i rijetko kada se voze s više od jedne osobe u automobilu,“ pojašnjava Hĺkan Abrahamsson, Projektni direktor za Volvo C30.
Image Hosted by ImageShack.us
Dizajn koncepta Volvo C30, koji je predstavljen na auto sajmu u Detroitu, nudi uvid o tome što možemo očekivati od nadolazećeg modela koji će biti u proizvodnji. Taj će se modei pojaviti na pariškom auto sajmu u rujnu 2006. i zatim će se predstavljati diljem svijeta početkom sljedeće godine.“Volvo C30 igra važnu ulogu u lovu na povećanje prodaje do 600.000 automobila godišnje. Za nas je životno važno da proširimo ponudu modela tako da i potrošači s aktivnim urbanim životnim stilom mogu odabrati svoj Volvo,” zaključio je Fredrik Arp.




Post je objavljen 12.01.2006. u 21:05 sati.