petak, 25.05.2007.

it makes me smile!;)


Image Hosted by ImageShack.us



Sad sam se vratila s meni najljepšeg mjesta na svijetu. Plaže.
Već sam zaboravila kako more utječe na mene, koliko me čini sretnom.
Nema tog problema koji valovi ne mogu rješiti.smijeh
Obožavam se kupati u svibnju i lipnju kad još nisu došli turisti, ne volim gužve po plažama. Zato u sezoni plivam tek oko 7 navečer. Svaki dan!:o)
Onaj trenutak kad uđeš (ili u mom slučaju uletiš) u more i zaroniš za mene je jedan od najboljih osjećaja koji postoje. Živim za to cijelu godinu!:)
Danas sam napokon našla vremena ispustila se dole na plažu. Dobro, nije baš da sam našla vremena. Prije sam ukrala vrijeme predviđeno za nešto drugo. Ali vrijedilo je.
Bila sam dole puna 3 sata. Od toga skoro 2 u moru!cerek
Osjećam se ko nova osoba, nekako mi se čini kao da sad mogu sve...
Večeras idem na neki cocktail-party, sutra na jedan koncert,
a nedjelju bi trebala provesti učeči. Ali ima još do toga!
Ova dva dana ostavljam samo za sebe. Uživancija na kvadrat!nut


- 14:25 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>