26

nedjelja

rujan

2010

Žuta boja se najbolje prodaje

"Imaš samopoštovanja kao novinar 24 sata" - mogla bi postati moja nova uzrečica kojom pokazujem količinu spomenute osobine. Ovo je bilo napisano dosta direktno, ali u širem smislu, naravno da se odnosi i na sva druga žutila koja dospjevaju u ruke hrvatskih građana.

Paradoks je u tome da i glavni urednici (vlasnici) takvih tiskovina (internetskih ili novinskih) imaju svoju frazu po kojoj bi im odmah mogli opravdati to što se i na njihovim stranicama nalazi jedan sočni naslov koji se tiče nečijeg međunožja, seks skandala ili drugih aspekata života nevažnih pojedinaca.

"Mi samo dajemo ono što ljudi žele".

Dobro, ako je tako, onda vam je sve oprošteno. Ljudi čitaju zato što su navikli čitati takva sranja, kao što se naviknu na praćnje Big Brothera nakon prvotnog šoka. Ljudi se uvijek uspješno naviknu na sranja. Zašto? Zbog sveopće manipulacije njihovim malim mozgovima.

Dakle, što smo naučili - ako ljudi nešto žele, to im daj. Zaradi na budalama, jer nije nikakav bed ako zarađuješ na glupim ljudima. To što su glupi, njihov je problem. Nema ništa loše u tome. Ako mogu trgovački lanci, svaka reklama, svaki političar, svaka banka, svaka religijska ličnost, svaki ministar, svaki doktor, svaki zubar, svaki farmaceut, svaki astro savjetnik; zašto pobogu, ne bi mogao i ja.

U novcu se uvijek krije istina. Sva srž ovoga svijeta.

Vjerujem samo onima koji daju besplatno, a takvi gotovo ne postoje. Ipak, ono što iz osobnog iskustva mogu reći, najbolji savjeti su mi bili baš takvi - besplatni.

<< Arhiva >>