photopublika

petak, 02.03.2007.

elem daklem....


334

link

posebno ovaj dio:- Mislim da bi mi članstvo u HDZ-u moglo pomoći u napredovanju na poslu. To daje dobru početnu poziciju, ali nije mi to bio osnovni motiv za učlanjenje. Jednostavno sam došao u godine kad mi je došlo do mozga da bih se mogao uključiti - rekao nam je sinoć jedan od novih članova HDZ-a Davor Mačković (39), inače inženjer, zaposlen u Hrvatskoj elektroprivredi.

Kaj reći o ovom primjeru? Vrijedi li uopće trošiti riječi? Kada visokoobrazovana uspije ovako nešto reči onda se nemrem nego zapitati kako je uopće došla do diplome? Pršutima? Ojrima od babe koji lomi kičmu na nekoj baušteli u švabiji? Ili je profaćima osiguravao mlade cure za noćne avanture?
Meni se nekako nameće pitanje kakav je on uopće inženjer, I čega je on inženjer kada mu je umjesto stručnosti potrebna partijska iskaznica za napredovanje? Koliko je sposoban kao inženjer, ako je uopće sposoban ak misli ovako napredovati na poslu.

Bome dođe mi da prestanem plaćat struju kad imamo ovak sposobne inženjere….
- 19:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>