petar pan (music man)

utorak, 28.08.2007.

Glazbeni intermezzo

Za Delfinu.
Premda nije baš čisti country,
americana jest.



1. Natalie Merchant: Motherland

Naslovna pjesma s njezinog najboljeg albuma.
Obožavam njezin glas,
jedan mi je od najdražih u cjelokupnoj povijesti glazbe,
mada, iskreno, nije jednako dobra autorica.
Ipak, Motherland je divan album, ne propustite ga.



2. Ryan Adams: Answering Bell

Ako postoji veći hiperaktivac od njega, ne pada mi na pamet u ovom trenutku.
Premda, očekuje ga još jako puno posla, ako želi dostići dobrog starog genijalca koji se odaziva na ime Neila Younga.



3. Wilco: How To Fight Loneliness

Jedan od milijih mi bendova, izdanak također milih mi Uncle Tupelo.
Duboko ukopani u toj divnoj glazbenoj tradiciji američkog Juga,
ali jednako skloni savršenstvu klasičnog pop izričaja (čitaj: Sumerteeth, Sky Blue Sky) i eksperimentalnosti (čitaj: Yankee Hotel Foxtrot, Ghost is Born) koja je vjerojatno bliska mom prijatelju iz Delte.
Moj favorit je ova pjesma.



4. Johnny Cash: Hurt

Htjedoh reći:

JOHNNY CASH.
JOHNNY CASH !
JOHNNY CASH !!
JOHNNY CASH !!!

Ali i Johnny Cash je dovoljno.

Stisne mi se u prsima svaki put kad ovo vidim.
Baš me briga hoćete li me zvati plačkom ili kako god.
Pored Johnnyja ionako svako izgleda kao plačko.


- 19:15 - Komentari (10) - Isprintaj - #