moderato_cantabile

nedjelja, 20.07.2008.

Moje pjesme, moji snovi...

Balada mojeg srca

Zvone zvona moje duše
Tako tužno zvone za mene,
U ovom praznom stanu
Koji me toliko podsjeća na tebe.

Ova prokleta samoća
Ide sa mnom i sa mnom ostaje,
S tvojom slikom na ormariću
U mom srcu svira tužna balada.

I želim te pored sebe sad...i uvijek,
I želim te vidjeti još jednom...
i gledati te zauvijek.
Ovu tugu, o kojoj ti pišem, odnijet će vjetar.

Sada te tražim u sjećanjima
Ne znam zašto smo se rastali...

Nikad mi nisi znao pokazati ljubav
Nikada ti se nisam divila.

Vječnim sjećanjem na tebe,
Poput duha koji ne odlazi,
Skidam tvoju sliku s ormarića
A u mom srcu i dalje svira tužna balada.

I opet te poželim pored sebe
I želim te vidjeti još jednom
I gledati te zauvijek...

17.veljače 2007.



***
Tako ti je teško reći što osjećaš
Izdao si obećanje,
I sad, godišnjica bez obećanja
I bez jednog jedinog poljupca.
Oskvrnuo si sobu u kojoj smo spavali,
I stol za kojim smo jeli,
I čaše iz kojih smo pili.

To je život
I nosiš sad krivnju u sebi
Zbog nove avanture
Koja te ostavila slijepog
I koja je povrijedila moje brižno srce.

Kako je teško opet voljeti, zar ne?
Uspoređivati moj osmijeh s njezinim
I tisućama drugih...
Rekao si mi zbogom
I osjećao se kao svoj najgori neprijatelj
Koji uništava našu povijest
Zbog druge povijesti koja ne vrijedi ništa.

Rekao si mi zbogom
I u tom pozdravu ostavio svoju dušu
Rekao mi da me ne voliš, a voliš me
I sad tvoje suze teku...

A ja, tako konačna i odlučna
I opet te poželim
I zauvijek odlazim...
***

20. veljače 2007.




Poželim

Kad se magle sive spuste -
Poželim te;
Kad tišina uđe u moj stan -
Poželim te.

Tvoje ruke da me zagrle -
Poželim;
Tvoje usne da me poljube -
Poželim.

Dok zvijezde gledam
Tvoje oči poželim;
I dok gledam nebeski beskraj
Tvoje tijelo kraj svojeg poželim.

Kad telefon šuti
Poželim ti čuti glas;
U gluho doba noći
Poželim čuti tvoje korake
Kako ideš do moje postelje
Kako staješ kraj mene
Kako mi nježno rukom lice gladiš
I samo me tiho poljubiš i kažeš:
Tu sam. Spavaj. A ja ću pored tebe.


3.4.2008., 0:16 sati



Sjeta

Kad te dohvati tuga,
Sivilo i strah;
Ti dođi pred moja vrata
I lagano zakucaj.
Ja čut ću korake tvoje
Pa, znaš da ne spavam.
San ne dolazi,
Ti me držiš budnom;
Ne želim zaspati
Da ne propustim korak tvoj.
Uđi tiho na prstima,
I samo se osmijehni
I osmijeh ću ti pokloniti
Pun topline i radosti.
Dođi sad da zajedno gledamo
Kako more se pjeni,
Kako sunce za planinu zalazi
I kako tiho jesen dolazi
Bojeći sve oko sebe šarenim bojama ljubavi.
Zagrli me u zalasku sunca,
Poljubi na ljetnoj kiši,
Voli me dok lišće u jesen pada,
I ne daj maglama sivim
Da se zavuku u ulice moga grada.


18. srpnja 2008.

- 13:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi