Kad zagrebeš ispod površine...

ponedjeljak, 20.03.2006.

Knjiga je moj najbolji prijatelj

U prošlom sam postu pisala same gluposti... Ovaj put pokušat ću napisati ipak nešto pametnije...

Obožavam čitati knjige. Svaki dan pročitam barem nekoliko stranica.
Čar knjige otkrila sam još kad naučila čitati i odtad knjigu takoreći ne ispuštam iz ruke. Moje "najluđe" doba bilo je kad sam bila treći razred. Tada mi je mama knjigu doslovno morala čupati iz ruke. Toliko sam bila luda. U knjižnici sam u pravilu bila svaki drugi dan.

Najviše volim čitati tinejđerske romane, dnevnike, a tu i tamo pročitam i koji krimić. Knjiga me razvedri i nasmije, ali i rastuži. U knjigama pronalazim toliko mudrih i pametnih zaključaka, razmišljanja, stvari koje dugo pamtim. Kad čitam knjigu osjećam kao da ja to sve proživljavam, kao da je to drugi dio mene. A opet, kada sam loše volje jednostavno utonem u taj drugi svijet i na sve iz stvarnog života jednostavno zaboravim. Moji najveći problemi postaju oni iz knjige koje ipak mnogo lakše podnijeti jer znam da nisu stvarni.
Mnogi danas smatraju da su knjige bezveze, da su dosadne i zamorne. Danas čitanje jednostavno nije u modi. Normalno da tako svi misle kada je jedino što su u životu pročitali lektira. I ja ne volim čitati lektire, jednim dijelom što to baš moram, a drugim jer su lektire dosadne i staromodne. Ima i dobrih
lektira, a postoji i razlog što baš te knjige moramo čitati. No ne bih sada u to ulazila. Ono što sam htjela reći jest da kad pročitaš jednu dosadnu knjiigu kao što je gotovo svaka lektira logično je da misliš da je svaka knjiga takva. Ali nije tako, treba samo pogoditi ono što te zanima i utonuti u čitanje.

Uglavnom čitanje je nešto u čemu nalazim svoj spas, knjiga je moj najbolji prijatelj koji me nikada nije izdao niti povrijedio.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P.S. Za sve koji imaju problema s čitanjem zbog moje pozdine: dok ne saznam kako se mjenja boja slova čitajte tako da tekst označite, onda se sve vidi :)

.

20.03.2006. u 18:39 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

smisao je u tome što ga nema

Imam dvije i pol godine i blog sam jedne 17-godišnjakinje. Još sam jako mali i još uvijek sazrijevam. Valjam li išta, ili pak ništa, prosudite sami. :D


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Website Counters
Free Website Counters

linkovi

linkovi za blogove
Sarmagedon
Vecky
Dunjić
Arijana :D
Mirtič :D
Adič i ZOKR
neda mi se dalje... nastavak slijedi
I za kraj... BLJOG...
...Google... ovo je više za mene i ...
......Lyrics......
... NAJBOLJI ZBOR NA SVIJETU, NISMO UMIŠLJENI SAMO SMO SAVRŠENI :P

U šumarku skrivenom medvjeda je mali dom oni čak i lete pogledajte neki ljudi opaki opasni ko - zmaj!! slistili bi taj mali pravi - raj!! al neće neće bome moć jer mali medvjedi će doć ko jedan složit će se svi i šumu spasiti ako voliš planinu rijeku ili cvijet primit će te oni u svoj šumski svijet ti malen čudensi leteći meeedveeediiiii!!!!!!!!!!!

što se sluša

Ovo kad mi je dosadno... a trenutno mi je dosadno......

29.8. 23:13
Well you can cry me a river
Cry me a river
I cried a river
Over you...

29.8. 23:16
Fly me to the moon
Ande let me sway among the stars...
Let me see what spring is like on Jupiter and Mars
In other words hold my hand
In other words darling kiss me...

29.8. 23:17
C´mon c´mon c´mon now touch me baby
Can´t you see that I am not affraid
What was that promisse that you made?
Why wont you tell me what she said?
What was that promisse that you made?

29.8. 23:25
Silence is golden
what my eyes can see
silence is golden, golden
what my eyes can see??!!?!??!

29.8. 23:29
Dosta sam dugo šarao svijetom
Samoću liječio kvantitetom
Na putu sreo ljude ranjene i lude
I više put opečene
I u strahu nedorečene
zato ne jebem više jeftini kliše
da se samo o onoj pravoj piše
ma zar nijedna pjesma nijedan stih??
za onih tisuću pogrešnih
koje su bile tu
kad nisam imao nju.... :(

31.8. 19:30
Mama, dali znaš kako me ljubi
dali znaš kako me guli
nije važno, mama.
što zaradim potrošim
što dobijem izgubim
skroz sam bankrot mama!

31.8. 19:34
She went away for the holidays
Said shes going to L.A.
But she never got there
She never got there
She never got there, thay say
The KKK took my baby away
They took her away, away from me
They took my girl
They took my baby away

31.8. 19:38.
She talks to birds
she talks the angels
she talks to trees
she talks to bees
she dont talk to me
talks to the rainbows
and to the see
she talks to trees
She dont talk to me

31.8. 19:42
I´m mad about the boy
And I know its stupid
To be mad about the boy
I´m so ashamed of it
But must admit the sleepless night I´ve had
About the boy

31.8. 19:45
Dont know much about history
Dont know much biology
Dont know much about the science book
Dont know much about the french I took
But I do know that I love you
And I know that, if you love me to,
What a wonderfull world this would be...

31.8. 19:52
Dane vrlje prošlosti na tvojoj bijeloj košulji
Veš-mašina budućnosti nikad neće oprati...
Ja ne gutam pilule da bi mi bilo bolje
Ja ne trebam žene da me zadovolje
Ja volim samo sebe i jedino sebe (za tercu više)
Ja volim sebe jedino sebe
Ja volim sebe jedino sebe
Ja volim sebe jedino sebe










10 knjiga koje MORATE pročitati (ako niste)

Evo 10 meni najdražih teen knjiga kojih sam se u ovom trenutku mogla sjetiti.

1. Bilješke jedne gimnazijalke - Nada Mihenčić
2. Zauvijek - Judy Blume
3. Sestre po trapericama - Ann Brashares
4. Princezini dnevnici (svi) - Meg Cabot
5. Prava američka cura - Meg Cabot
6. Dnevnik Adriana Molea - Sue Townsend
7. 7 navika uspješnih tinejđera - Sean Covey
8. Gorka ljubav - Ellen Wittlinger
9. Plesne cipelice - Noel Streatfield
10. 10 malih crnaca - Aghata Christie