....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

29.04.2007., nedjelja

Čudan je život.......

Image and video hosting by TinyPic

Hej, evo mene

Napokon dobila volju za napisat novi postić....

Joj, otkud da krenem....

Ma budem ja to opet u obliku horoskopa ;))

Za početak najkraće- zdravlje – ozdravila sam, ma nisam ja bila ni bolesna, samo sam se morala kljukat onim tabljetama bezveze.... ali i to je prošlo.... i sad sve 5....

Nešto malo dulje – fax – napokon malo krenulo... dala sam matematiku, i to onako bezveze bez previše truda, više usput.... iako sam dobila 2, al ne bunim se, bitno da je pozitivno...
Na ispit sam izašla više zbog cimi da ne ide sama, jer je ona zacrtala da mora dat matku na tom roku i obadve uspjele... hehe... jedan manje.... pisali smo i engleski prošli tjedan, ali to su rezultati tek u srijedu.... joj sad tri kolokvija do 10.5 komica.... i dva tjedna u rijeci u komadu.... trebat će to izdržat.... ma dosta o faxu...

Općenito i ljubav....

Joj baš sam super volje.... u nedjelju smo došle u rijeku i rekle da se do 10.5 ne vraćamo...ali planovi nam se poremetili kad nas je frendica nazvala i rekla da ona i dečko idu doma.... ah.. trebalo nam je čak 15 minuta da se predomislimo i još 15 da se spakiramo tako da smo ipak u petak došle doma... i kad sam javila mami rekla mi je da u subotu imamo obiteljski roštilj u vikendici, reko super, bit ćemo mi, baka deda, teta tetak sestrične i bratić, i ja cimi pozvala da ide pošto mi je i ona ko obitelj... kao svi mi domaći... došla subota... spremim se ja, obučem se bzvz onak ko za po doma... kad vozimo se mi već u autu i mama spomene goste... ja kakvi gosti ?!?! wtf... kao sin od vjenčanih kumova bake i dede i njegova žena, a reko ajd dobro... dođemo mi tamo vidim ja uz naše još dva auta, reko mama zašto su oni došli s dva auta... i kad sam izašla veli mi mlađa sestrična da je i sin s njima, a ja bris u kuću hehe.... uglavnom da ne duljim, dečko je baš sladakkkkkk hihicerek... joj... jučer sam cijeli dan bila pod dojmom, samo o njemu pričala... mamu ispitivala o njemu i tak... ona još luđa od mene pa negovu mamu zove svekrva... hehe... a dečko, ma joj ko stvoren za mene ;))) samo se nadam da će ubrzo bit opet neko okupljanje da ga vidim što prije.... ne mogu reć da sam se zaljubila, ali mi je jako sladak i malo sam poludila hehe, kak bi moja sestrična rekla ti si se totalno zapalila za njega.... tak nekak... jedino šta mi svi pripominju da imam dečka... al nema veze, ne dira me to previše... a ko zna oću ga uopće i vidjet još koji put, oće uopće šta bit.... sumnjam nekako u sve to... ali čudno je to kako ti se takve situacije dogode kad se najmanje nadaš i na mjestima gdje najmanje očekuješ....
Što se NJEGA tiče.. nema niš... pokušavam se riješit misli o njemu, a sad mi je ovaj novi uvelike pomogao...hehe... rekla sam sama sebi da se više ne javljam prva, da neću slat poruke ni ništa, da vidim malo kad će me se sjetit... ba baš me briga....
Sretna sam jer se napoon pojavio netko ko mi je maknuo misli s NJEGA, a mislila sam da je to nemoguće... iako nije 100% ali sigurna sam da bi on postao prošlost kad bi se razvilo nešto između mene i ovog novog (trećeg) ;)... i tako vam je to...
A na kraju malo o dečku.... a ok je... jučer nam je bilo tri mjeseca... ma u biti na neki način mi i paše ovakva veza u kojoj sam, jer se osjećam praktički bez obaveza, ne moram polagat račune, šta kako zbog čega.... i to mi paše... ali ima stvari i koje me izbace iz takta... i još uvijek se bojim pustit ga u srce... a vidjet ćemo šta će bit iz toga svega...
Sad mi je najveća želja da me sudbina malo podari srećom pa napravi nešto da se približim ovom novom, voljela bi da bude nešto s njim... šmrc... jedva čekam da ga ponovo vidim... ko će to dočekat i ko zna kad će to bit....
To je što se ljubavnih „problema“ tiče

Jučer sam čak bila i u gradu... bila je baš zakon, za pravo čudo... u biti nisam ni trebala ić u grad... i pošaljem oko pola 12 frendici poruku jel vani, pošto je rekla da neće ić nikud a živimo u istoj zgradi pa reko da se družimo malo... i veli da je kod frendice i da će kasnije u grad... kao da dođem k njima, ja napisala da sam doma, i ona zove, nagovara me da dođem, a reko ajd samo da operem kosu, pa se nađemo u gradu... i tak sam ja u pola 12 išla prat kosu spremit se i u roku od sat veremena već sam bila u gradu... hehe... i bilo je baš super... da mislim da sam to već i napisala al nema veze... drago mi je što sam izašla s njom jer nismo bile zajedno vani negdje od 10 mjeseca... onda sam bila malo s društvom od dečka... pa je on otišao kući oko pola 4, a mi nakraju kako smo stajale blizu njegovih frendova završili s njima u društvu, a dečki spaljeni do bola, koji su to pokreti, taj ples je trebalo snimat hehe, sprdnja teška.... i oko 5 smo krenuli doma... došla doma oko pola 6, zaspala ne znam ni ja kad, i u pola 10 sam se morala ustat jer smo cimi i ja išle do njenih u vikendicu, sad sam mrtva umorna, a ne spava mi se....

Eto to vam je sve šta ima u mom malom životu...

Živim i uživam always & forever wink
pusekkiss


Rođen za mene

Zbog te smeđe kose tvoje
sve sam momke ostavila
zbog tvog oka smeđe boje
u tebe se zaljubila

Najlepši moj, najdraže moje
dođi čekam ruke tvoje
srce bi s tobom da krene
rođen si rođen za mene

Zbog te čvrste ruke tvoje
što me nežno milovala
ja ti nudim srce svoje
jer tebe sam zavolela

Zbog te sreće koju imam
sve ću tebi pokloniti
ja sam ruža, mene čuvaj
kraj tebe ću procvetati

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.