nečovjek

četvrtak, 30.08.2007.

Prijateljica..

Velika stvar se dogodila..naravno, velika stvar za mene:



Nasao sam se bio sa prijateljicom. To je jedna cura koja u mome zivotu takodjer ima jedno bitno znacenje. Cura s kojom sam jednom davno bio i u vezi i koja me razumije u mnogocemu. Cura koja je posebna u tu ruku da je prva zasluzila da joj priznam da me medjuostalom privlace i tipovi. I tako, povjerio sam joj se da sam zaljubljen u prijatelja..
Tom recenicom gotovo da sam rekao: ja sam gay, i to ne nekome beznacajnom..vec nekome tko mi zaista i nesto znaci. Najblizoj prijateljici.

Toga jutra poslao sam joj poruku (jer kao sto sam napisao vec prije,nemam snage nekome to izgovoriti gledajuci tu osobu u oci). Dobio sam odgovor da misli da se nemam zasto bedirati i da me i dalje neizmjerno voli, te da se nada da cu s njom popricati o tome. Tako je i bilo.
Iz mene je jako tesko nesto izvuci, gotovo da je to bilo mucenje od razgovora..ali nakon ispijenih neznam ni sam vise koliko casa alkohola rijeci same od sebe teku (kao i sam alkohol). Pitala me: Jesam li sam gay? Nisam joj odgovorio. Ali mislim da je to i potpuno nepotrebno pitanje u ovom trenutku jer ustvari zna odgovor, no ipak ga želi cuti kako ja to izgovaram. Covjece,pa rekao sam joj da sam zaljubljen u prijatelja, a tesko mi joj je reci: "da, ja sam gay"! Umjesto odgovora uložio sam đokera haha, smijesno. Znam i zasto..zato sto bi se vjerojatno zatim nagomilavala pitanja i pitanja poput od kada to osjecas, zasto, jesam li bio vec sa kime od tipova, da li sam samo zaljubljen u prijatelja ili me privlace i drugi decki, privlace li me i cure jos...a na ta sva silna pitanja stvarno nisam imao snage, volje niti zelje odgovarat,a i na pola pitanja niti nemam odgovor. I pa kakvo je to pitanje : zasto te privlace decki???! eek Da si nisam toliko blizak sa njom bilo bi mi lakse odgovarati na neka od tih pitanja..ovako mi je jos neugodnije..jer pa bili smo cak i skupa neko vrijeme.

Drago mi je sto me razumije, podrzava i sto se napokon bar malo mogu nekome jadati o svojoj nesretnoj ljubavi i slicnim problemima. Podrzava me utoliko da smo tu jako pijanu vecer nekako i zavrsili zajedno (ne,nismo se i posevili)..a danas me zajebava i kaze - htjela je da mi bude lakse, i da se zaista uvjerim za koju momcad igram hahaha, a mozda me i preobratiti, jer navodno, ako sam zbilja gay da time zenski rod jako puno gubi hehe thumbup
Ha, kakva prijateljica...ma nebi je mijenjao za nista na svijetu!

I da, velik korak za mene!

30.08.2007. u 00:34 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




Tražim se,nadam se da cu se pronaci..



Prijašnji tekstovi u arhivi:


Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci



posjetitelj-a trenutno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leenks.com






Posjetite blog


HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO


ti si posjetitelj broj:

Hit Counter