navia

četvrtak, 31.01.2008.

predizborno vrijeme ili sistematsko pranje mozga

da se razumijemo na samom početku - nisam preveliki ljubitelj politike, ali vjerujem u prakticiranje građanskih prava i dužnosti, posebno što se tiče izbora. ipak, oduvijek sam mrzila predizborno vrijeme. prvenstveno zbog toga što su svi beskompromisno spremni potrošiti neviđene sume novaca da bi nam isprali mozgove svojim likom i djelom, preko svih egzistirajućih medija - od televizije do plakata. potom i zbog toga, što to ipak postigne određeni efekt, pa se izborne teme i likovi redovno uvlače u svakodnevnu komunikaciju ljudi i ne moš' ni najobičniju kavu popit, a da te ne zaskoči nekakva paušalna izjava, kako su ovi ovakvi i onakvi, a oni moji najbolji - naravno. ipak, najveći razlog od svih je što sve stranke ili predsjednički kandidati nakon inicijalnog i donekle pristojnog razbacivanja izlišnom demagogijom i grandioznim obećanjima o boljem životu, proporcionalno blizini samog dana izbora, počinju vampirati, pljuvati po protukandidatima, lagati i služiti se svim ostalim primitivnim sredstvima diskreditacije onog drugog. uvijek me iznova fascinira, sposobnost osobe da iziđe pred milijunski auditorij, zaboravi osnove pristojnosti i bez imalo skrupula nekog vrijeđa i ocrnjuje. iako ne bih htjela vjerovati da je i ta sposobnost jedna od odlika dobrog političara, princip konvergencije argumenata tvrdi drukčije - ukoliko ih je većina takvih, onda se ne može ni razmišljati o bavljenju politikom, ukoliko ne posjeduješ takvu jednu istančanu odliku...
dok sam živjela doma-doma, mislila sam da toga ima samo kod nas. ali evo, otkad mi je doma postala Srbija, svakodnevno se uvjeravam da imamo daleko više zajedničkog (ponekad na sreću, a ponekad na žalost i jednih i drugih), no što bi nas neki ultra, radikalni, ortodoksni i njima slični htjeli uvjeriti. jer trenutno ovdje traje vrijeme pred drugi krug predsjedničkih izbora i sve je isto. sinoć smo moja veća polovica i ja gledali na RTS 1 sučeljavanje dvojice predsjedničkih kandidata - on je doduše, zaspao nekud na pola i dobro je napravio, jer ja sam se nervirala još dugo po završetku duela. nije što sam apsolutno na strani demokrate i kategorički protiv svega što jesu i predstavljaju radikali, niti zbog bizarnog osjećaja objektivnosti, jer sam stranac i ne mogu glasati. najviše sam se ipak nervirala zbog činjenice da se radikalski predsjednički kandidat, pored nesposobnosti da sroči dvije polupametne rečenice za redom i želje da to nadoknadi pljuvanjem po protukandidatu, obraća velikom dijelu stanovništva ove zemlje koje je: 1. nepismeno ili s niskim stupnjem obrazovanja; 2. živi u ruralnim, često zabačenim i nerazvijenim krajevima ; 3. još uvijek živi u vremenu i po izmanipuliranim principima od prije 20 godina, ako ne i iz doba monarhije. i što je najgore - oni su njegovo stalno biračko tijelo! i ja jednostavno ne mogu pojmiti da je to status quo jedne europske zemlje u 21. stoljeću...
a kad pomislim na budućnost, evo što sam odlučila. ukoliko na ovim predsjedničkim izborima pobijedi radikalski kandidat - selim iz zemlje. ukoliko mome nerođenom djetetu ikad padne na pamet da se bavi politikom - čuvat će 100 ovaca u Obršju. ukoliko Boris Tadić ostane predsjednik i nadalje - unatoč svemu ostalom, ostajem optimista.

31.01.2008. u 14:33 • 1 KomentaraPrint#
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

03/2008 (1)
02/2008 (1)
01/2008 (3)
12/2005 (1)
11/2005 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O čemu ja

Kako sam oplovila pola svemira, završila u Srbiji i svakodnevno se trudim preživjeti dosadu, zloću i nezaposlenost

A zašto

Da pustim malo ljude da se odmore


Home, where my heart is

Photobucket
by mia

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by me