ponedjeljak, 02.02.2009.

Leksikon

Paja patak dobio zadatak od seke fulvus. Osjećam se ko u trećem osnovne, samo kaj bolje izgledam. Krenimo od početka.

Ime:
povuci-potegni

Nadimak:
kerefeka

Da saznam da me neka cura trača, ja bih:
plakala

Najviše komplimenata dobila sam na račun:
gableca

Kad se osjećam seksi, odjenem:
dokoljenke

Iznenadit ćete se kad vam kažem da nikada u životu nisam:
pušila

Najbolji ljubavni savjet koji sam dobila glasi:
nemoj se udavati

Posljednji put sam plakala:
kad sam saznala da me neka cura tračala (vidi gore)

Mislim da je super kad se muškarac:
kuži u kompače

Totalno sam ovisna o:
mami

Lijepo je biti u vezi zato što:
nisi sam, a dijeliš i svoj minus na računu s nekim

Znam da sam zaljubljena:
u hranu

Outfit u kojem provodim slobodno vrijeme je:
dokoljenke

Nikad ne izlazim iz kuće bez:
gaća i sendviča

Što me može instant ohladiti kod dečka:
ak se ne kuži u kompače

Moja najlošija osobina:
što pomažem ljudima

Na sebi najviše volim:
cipele

Najčudniji trač koji sam čula o sebi:
da ne volim svoju šeficu

Moja najgora navika je:
što nosim dokoljenke

Kad je u pitanju fizički izgled:
bijela boja me otvara

Prijatelji me stalno zadirkuju zato što sam:
skromna

Sad bih ja to trebala proslijediti dvjema osobama, al znam jednu koja vrijedi za dvije zato ovo proslijeđujem....tadadadaaaaaaaaaaam... skaski sretan

- 22:00 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti