subota, 26.04.2008.

Post za Otta

Photobucket

Dragi moj Otto !

Jako me razveselilo Tvoje pismo. Toliko sam sretna bila dok mi ga je gazdarica čitala da sam od sreće skakala pravac kutna-prozor-frižider-vrh kuhinje i srušila sam vazu. Nije se ovaj put razbila.

Problem s krznom imam i sama, a i mene ove dvije često plaše usisavačem jebem li im da im jebem. Taman zadrijemam, a one pale to čudo. Stat ću uskoro tome na kraj jer im poskrivečki grizem kabel (kad je čudo ugašeno). Kad ga do kraja izgrizem neće imat više kako to uštekat u struju, a ja ću napokon imat zasluženi mir.

Gazdarica me u zadnje vrijeme zapostavlja i ostavlja po cijele dane samu jer ide na neki tečaj. Vraća se kasno navečer i onda me uhvati gnjavit. Tako da ti ne mogu spavat ni puna 23 sata u komadu. Ja se njoj osvetim tako da u 4 ujutro odšetam do njene glave, stavim šapu na njeno čelo i mjauknem. Kad mi ona opsuje znam da je budna pa odem dalje spavat. Imam Ti i novu postelju. Gazdarica si je kupila novi stolac za kompjutor, a baš mi paše uz boju dlake pa sam odlučila drijemat na njemu po noći. Malo-pomalo stolac je pomaknut na stranu da ja mogu na njemu spavat, a gazdarica si je kupila novi stolac. Taj mi se ne sviđa pa ću joj ga ostavit.

Hrane me dobro, malo sam Ti se udebljala pa sad imam 4,5 kile. Nadam se da Ti neće smetat.

Kad mi pišeš o svom životu na rubu još se više zaljubljujem u tebe. Oduvijek sam htjela pravog mačora koji se neće bojat ni kosa ni vrana. Ti si moja ljubav Otto.

Dragi moj Otto veselim se našem susretu (kad-tad) jer se možemo seksat bez zaštite. I ja sam sterilizirana pa nemamo briga.

P.S. Molim Te da ne gledaš druge mačke jer znaš da sam osvetoljubiva, a do Tebe mi sa nagibnim vlakom sad ne treba puno.

Voli Te zauvijek Tvoja

Vilma

- 10:10 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti