utorak, 15.04.2008.

Još jedan utorak..

Jučer je došla R. Ne samo da je došla, nego i ostaje par tjedana. Kad su nam kolege doušnici iz Slovenije javili da je upravo uletila ko uragan kod njih započeli smo pripreme za njen dolazak.

Mali radio je bačen u kutiju i sakriven u sobu kod vanjskih suradnika. Kalendar i slika kolege u kupaćim gaćicama su skinuti sa zida i stavljeni u ormar s arhivom u kojeg nitko nikad ne gleda. Lopte za pilates na kojima odnedavno sjedimo su ispuhane i odnešene u gepeke. Sa desktopa su obrisane sve ikone koje nemaju veze s poslom. Upozoreni su svi kontakti sa skajpa da nam se ne javljaju dok se mi ne javimo. Također je javljeno članovima obitelji da nas ne zovu na mobitele ili telefon jer se javljat ne možemo, a i ne smijemo. Kolegice su djeci javile da si sama rade večeru jer ne znaju kad će stići kući. To su ukratko pripreme koje vršimo svaka 2-3 tjedna kad ONA dolazi.

Njen dolazak bi u nekoj normalnoj situaciji kod mene uzrokovao probavne smetnje, glavobolju i napad žuči, no ne i ovaj tjedan.
Počeo je naime treći tjedan tečaja. Za sve koji ne znaju nek vide dva posta niže o kakvom je tečaju riječ. Za sve ostale koji vrijedno prate moj blog samo da kažem da već pomalo jebuckamo (kak bi rekel Euro) sretan
Predobro da bi se opisalo. Oduševljena sam. Što gradivom, što predavačem. Predavač je onaj kojeg si priželjkujem od prvog dana. Da mi predaje jel…

I dalje sam najpametnija na tečaju, al to se podrazumijeva.
Vrijeme leti ko sumanuto dok sam tamo, 4 sata mi se čini ko 4 minute. Otprilike leti onak brzo ko kad morate na wc, a daleko ste od školjke.
Do novih izvještaja s tečaja (jer sad samo o tome razmišljam) srdačno Vas pozdravlja Vaša

povuci potegni, ing. seksa

- 08:01 -

Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti